30 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op skiwi
Ach zolang ze de voedingsstoffen maar binnen krijgen. Ik weet ook niet of h ...
Jawel is gezond ze, tot 1jaar is melk eigenlijk de hoofdvoeding. Je hebt ook veel mamas dat de rapley/kleintjesmethode doen. Daar is zowizo eerst melk aanbieden en dan pas vaste voeding 👍
4 jaar geleden
Reactie op emiero
Vraagje: hoe heb je het borstvoeding en vooral snachts afgebouwd?
Hier heb ik heel lang flesweigeraar gehad tot nu 3 dagen geleden heeft ze de fles geaccepteerd. Ik was gewoon in de dag gestopt met geven van 9u smorgens tot 9u s avonds. Was 2dagen heel moeilijk dan ging het het beter. Nu dat ze ineens de fles nam ben ik in de nacht de fles gaan aanbieden ipv borst. Eergisteren 50min lang geweigerd heb ik dan maar toch de borst gegeven en gisteren en vannacht heeft ze fles genomen. Ik zelf heb nu wel harde stuwing 😅 als ik het niet meer kan volhouden van de pijn geef ik haar gewoon de borst 😂 maar draag strakke kleding en bh dat helpt echt wel. Vande nacht geslapen in strakke bh en nu nog altijd aan en helpt echt de stuwing tegen te gaan 😁👍
4 jaar geleden
Reactie op Tatjana_x
Ooh dat is minder, maar inderdaad hoe je het zegt verplichten moet je ook n ...
Ja als het wat grof is merk ik wel dat hij het dan wel eet maar ik heb liever dat hij ook soep enzoo eet wat wij ook eten en niet alleen gekookte groenten zoals wortel, paprika enzo hahhaha. Ik ben er wel makkelijk in het zal ooit wel goed komen met het eten dat geloof ik wel🤣🤣 dankjewel voor je reactie
4 jaar geleden
Reactie op semos
Ja als het wat grof is merk ik wel dat hij het dan wel eet maar ik heb liev ...
Haha ja snap ik wel, komt wel zeker goed! Hier heeft het ook even geduurd en ineens ging het super vlot 😁 terwijl ik hele tijd commentaar kreeg dat ze slecht at en ze moet zeker 200gr eten en blablabla 😅 gwn jou gevoel volgen en bij de 1 duurt het wat langer dan bij het ander 😁 zolang je maar elke dag blijft aanbieden is het goed, wat hij wilt eten en wat niet is ook goed zolang dat die maar gezond is is het belangrijkste 🥰
4 jaar geleden
Reactie op Tatjana_x
Zij weegt bena 9kg dan is dat 900ml nog? 😱 Klopt dat dan wel?
Vandaag bij het consultatiebureau geweest en rond een jaar is 300ml per dag normaal. Dan wordt de vaste voeding belangrijker.