24 Reacties
4 jaar geleden
Onze dame (6 maand) eet het liefste de hele dag! Ik ben gestopt met de borstvoeding omdat ik gewoon nergens aan toe kwam. Ze krijgt nu 8 voedingen van 150cc per keer. Sochtends een fruithapje en wat water, smiddags brood korst en stukjes om te sabbelen en water, savonds gewoon eten wat de pot schaft. En om 23.00 ongeveer de papfles.
Toen ik nog de borst gaf wilde ze niet slapen en was alleen maar onrustig. Daarom ben ik der vanaf gestapt ook omdat mijn productie erg terug liep. Ook zou flesvoeding meer vullen. Geen idee maar bij ons werkte het. Consultatiebureau zegt dat ze gewoon veel honger heeft. Ze groeit verder netjes tussen de lijnen. Ze gaven ook aan als dit niet voldoende was dat er voeding is voor honger baby's.
4 jaar geleden
Reactie op steffy
Hoe oud is je zoontje dan moet ik een grotere fles kopen maar voor difrax i ...
Ze hebben inderdaad van de difrax 'wide' flessen, deze hebben alleen een zachtere speen als op de normale difrax flessen. Hierdoor pakte ons zoontje de grote difrax flessen nog steeds niet. Misschien voor jullie wel het proberen waard, ik zou wel goed letten op welke speen erop zit. Bij de kruidvat verkopen ze geen losse 'wide' spenen maar de speen die op de fles zat was toen veel te groot voor ons!