9 Reacties
5 jaar geleden
Ik begrijp je volledig. Ik heb het ook.
Wij krijgen een meisje en willen een Nederlandse naam maar inderdaad ook niet eentje die je 6x straks per klas ziet. Wij hebben de app Kinder gedownload. Een soort Tinder. Jij krijgt allemaal namen te zien die je kan swipen en je partner ook. Wanneer je beide een leuke naam hebt heb je een match. Wij hebben ook onze favoriete naam op een geboortekaartje besteld. Nu zien we het ook echt op papier en zijn er nog steeds blij mee! Ik zie trouwens dat je dit bericht 8 uur geleden hebt geplaatst maar nog geen reactie. Ik ben zelf ook lid op Facebook van een groep: mama plaats uitgerekend in oktober. Deze heb je in elke maand en als je daar iets post heb je binnen een uur al 20 reacties :) succes!
5 jaar geleden
Reactie op BBB92
Ik begrijp je volledig. Ik heb het ook.
Wij krijgen een meisje en willen e ...
Dankjewel voor je reactie BSCHOP
Ik was gisteren vrij laat met posten, was al half 12. Vermoede dat iedereen wel zou slapen hihi.
Dankjewel voor je tips. Ga zeker ook even op Facebook de groep opzoeken. Aangezien ik 9 okt uitgerekend ben 馃榿
Had de kinder app al geprobeerd, maar zal hem nog een x erop zetten, misschien dat ik nu toch wat zie? Dankjewel in ieder geval voor het meedenken 馃槉
5 jaar geleden
Wij kwamen er ook niet uit. Namen die ik mooi/leuk vind vond m'n vriend niets en andersom. We hebben toen een lijstje gemaakt met namen die we wel leuk vonden. Daarna weer namen weg gestreept die in de top 10 voorkomen, daarna betekenis van namen opgezocht en zo zijn we uiteindelijk bij 1 naam uitgekomen. Succes want het is ook echt heel lastig hoor!
5 jaar geleden
Herkenbaar probleem! Wij komen er ook niet uit. Vriend en ik hebben een enorm verschillende smaak ook. Inmiddels zijn we daarin wel iets dichter bij elkaar gekomen, maar het wil nog steeds niet lukken. Al 3 apps doorgespit geloof ik, we hebben een boekje en tal van sites bekeken maar nope...
Overigens vond ik Zee van Namen nog wel een fijne site, misschien heb jij er iets aan.
5 jaar geleden
Reactie op SimplyMe
Sorry, ik zie je reactie nu pas.
Inmiddels hebben we een naam gevonden 馃榿
Fijn! En helemaal het Dit is hem! gevoel ?