12 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Hey! Ik zou standvastig blijven en anders bij hem op de kamer blijven tot 6.30 uur, even eruit lopen en dan overdreven ‘goedemorgen’ zeggen en de gordijnen openen. Klinkt gek, maar heb het van een slaapcoach en het werkt! 😂 Wij zitten ook in sprong 10, al 4 weken en alles is in de war. Altijd goed doorgeslapen, nu ‘s nachts 3 - 4 keer wakker.. ik heb straks weer een afspraak met dezelfde slaapcoach, want dit is niet leuk ☹️ voor niemand.

3 jaar geleden

Hier ook een iets humeuriger mannetje dat 's nachts wakker wordt en om 5:30 (exact hetzelfde!) wakker wordt en zit te woelen en te wriemelen. Des valt wel terug in slaap. 😘

3 jaar geleden

PS ik dacht dat het de tanden waren, maar het kunnen niet de tanden blijven 🤪🤪🤪 en alles idd in de war! Ook overdag soms zijn fruitpap weigeren, jengelen, huilen als we hem in bed willen leggen (vroeger geen probleem!) Ik denk dat het bij ons ook ligt aan het feit dat hij nog 2 dutten doet overdag en zal switchen naar 1 en ik vermoed ook een ferme sprong. Ik zou persoonlijk blijven doen wat je altijd doet en niet eerder opstaan of zo, ik laat Des ook in bed liggen tot wij wakker zijn. Troosten en desnoods uit bed halen, troosten en terugleggen. PS2 😊 dit is mijn ervaring en persoonlijk advies, als dit niet goed klinkt, niets mee doen 😄.

3 jaar geleden

Reactie op Marthe-03

Hey! Ik zou standvastig blijven en anders bij hem op de kamer blijven tot 6 ...
Hopelijk Marthe wordt je kindje snel terug de oude! 😘

3 jaar geleden

Hello als ik jou berichje zo lees he is het echt zo herkenbaar. helaas kan ik er zelf weinig aan doen. ik zal al gelukkig worden als mijn zoon 5:30 klaarwakker is. Mijn zoon is in de nacht 02:00/03:00 al klaarwakker en gild de bul allemaal bij elkaar hele dramatisch gedrag wat hij toont en geloof me bij ons is het geen sprongetje meer. dit is al een lange poosje zo paar x wel goed gegaan maar duurde vrij kort. Ik zal al gelukkig worden als die tot 05:30 door zou slapen.😌 Maar pas wel op dat het geen gewenning word want misschien is het bij mij zoon toch wel stiekem zo 😳 en dan zit je er best lang mee. Pff succ6 Groetjes

3 jaar geleden

Hier ook sprong 10 en ineens om 5.30 wakker.. heel irritant! Ik dacht dat het eraan lag dat hij in de war is dat ie een zusje heeft. Vanmorgen verschoond en teruggelegd en toen heeft hij nog een half uurtje geslapen. Nu is ie alleen al wel weer doodop, dus wij gaan tijdelijk weer 2 slaapjes proberen.

3 jaar geleden

Ohhh helemaal niet aan een sprong gedacht! Ik houd dat allemaal niet zo bij eigenlijk. Maar mijn zoon is ook al een week of wat een uur eerder wakker. Hij is een enorme slaapkop dus ik vond het al gek. Hopelijk na de sprong weer normaal. Ik dacht dat het bij hem misschien te maken had met de overgang van 2 naar 1 dut ook.

3 jaar geleden

Pff fijn dat er beetje herkenning is... hier is ze deze week ook vroeg wakker, 4 uur, 5 uur... en hele dag huilerig of gewoon helemaal hysterisch uit het niets 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Hier sinds twee weken ook elke dag tussen 05 en 06 wakker en niet meer willen slapen :( ze slaapt in de ochtend ook nog 45 maar wil middagslaap niet meer doen.. maar ze is sochtends te moe om ochtendslaap over te slaan... poeh

3 jaar geleden

Reactie op Ang89

Hier sinds twee weken ook elke dag tussen 05 en 06 wakker en niet meer will ...
Hier precies hetzelfde...

3 jaar geleden

Poeh 😓 hopelijk komt er snel weer beetje meer ritme

3 jaar geleden

Reactie op Ang89

Hier sinds twee weken ook elke dag tussen 05 en 06 wakker en niet meer will ...
Hoe oud is jullie kindje nu? Hier 17 mnd en 1 week. Voor 2 of 3 weken terug steeds heel vroeg wakker, tussendoor weer lekker tot zn normale tijd geslapen en nu al weer paar dagen 5.30 of 5.45 al huilend/klaarwakker... herkenbaar?