7 Reacties
4 jaar geleden
Mazelen is pas bij 14 maanden toch?
Kan het niet dat er een tand of kies doorkomt? Dat merk ik bij zoon altijd heel erg aan het eetgedrag. Vooral bij de kies die laatst doorkwam was eten drama.
4 jaar geleden
Reactie op Meringue04
Mazelen is pas bij 14 maanden toch?
Kan het niet dat er een tand of kies d ...
Hier bij 12maand gehad.. En bij 15maand de ACWY(betalend),
Hier nooit last gehad met eten en tanden. Ho ja er komen wel inderdaad 2 kiezen door.. Hmm zal daaraan dan liggen zeker 🤷♀️ ook dat ze huilerig is? Heb ik nu niet bij vermeld..
4 jaar geleden
Reactie op Tatjana_x
Hier bij 12maand gehad.. En bij 15maand de ACWY(betalend),
Hier nooit last ...
Kiezen kunnen ze wel echt veel last van hebben.
4 jaar geleden
Hier ook 13 maanden. Zijn 2 kiezen aan het doorkomen, de motorische ontwikkeling heeft weer een stap gemaakt en ze wil geen 2 slaapjes meer doen. At als een bootwerker. Hier eet ze nog wel (lauwe) pap, soms brood en lauwe potjes. Dus we gaan er in mee, veel knuffelen en op tijd naar bed. Ging tot nu toe elke keer weer over.
4 jaar geleden
Hier ook 4 kiezen te gelijk die willen doorkomen waarvan hij nu een ooronsteking heeft van al dat pijn. Hij eet nu ook helemaal niets meer alleen maar flesje opvolgmelk meer wilt hij ook niet af en toe nog paar snoeptomaatjes en druivjes als fruit en dat is het gewoon terwel hij hiervoor wel lekker brood maaltijden ging eten zowel groenten als vlees. Ze zullen het eten wel weer in halen. Let wel erop dat ze wel voldoende vocht binnen krijgt en dat ze volle plasluiers heeft is er niets aan de hand om je zorgen om te maken gaat weer van zelf over.🤗
4 jaar geleden
Reactie op semos
Hier ook 4 kiezen te gelijk die willen doorkomen waarvan hij nu een ooronst ...
Hier hetzelfde, in 2 weken al 2x aantal dagen koorts. 4 kiezen en zelfs 3 hoektanden komen door + oorontsteking 😕 wel eens betere nachten gehad haha
Eten gaat af en aan. Ik denk altijd als hij maar genoeg drinkt! Als wij ziek zijn willen we ook niet alles eten. Wel blijven aanbieden en wat minder druk op leggen. Soms eet hij ineens wel groente als ik de andere kant op kijk 😂
4 jaar geleden
Reactie op Tijntje
Hier hetzelfde, in 2 weken al 2x aantal dagen koorts. 4 kiezen en zelfs 3 h ...
Hahhaha wat zijn ze toch ondeugend 🤗 aghhh dat lijkt me echt zwaar vooral voor zo een kleine, nou slapen mag beter gaan wat je zegt ik blijf het ook aanbieden maar als hij niet eet dan prima. Want opzich drinkt hij gelukkig wel goed 😌 te goed zelfs in de nacht nog wilt die drinken hahaha🤣 maar hoop dat die kiezen snel komen en dat ze geen pijn meer hebben zodat wij ook weer een lekkere nachtrust kunnen Krijgen. 🤗🤣