25 Reacties

3 jaar geleden

Magnetisch teken bord.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem! Ik lees dus even mee.. heb wel al tips gehad als smartmax, zaklamp boekjes en loco bambino.

3 jaar geleden

Wij dachten aan een speelkeuken, maar die heeft ze al van iemand gekregen ide deze over had. Toen dachten we aan een loopfiets, maar die had ook al iemand over. En nu weten wij het ook even niet meer. We hebben nog gedacht aan een speelhuisje voor in de tuin, maar die wil mijn man zelf gaan maken van hout en dat redden we niet meer voor haar verjaardag. Ben benieuwd welke ideeën anderen hebben.

3 jaar geleden

Ik dacht ook aan een keukentje, maar vroeg me af of jongetjes daar ook wel lang mee spelen? Mijn zoon is erg van de auto's en treinen en dat soort dingen. Een werkbank heeft hij al. Dat is een succes overigens, voor als iemand nog een tip wil 😄 Maar iemand ervaring met een keukentje?

3 jaar geleden

Zingende thee pot. Stofzuiger/schoonmaak speelgoed. Pop. Speelgoed van my little people.

3 jaar geleden

Reactie op Meringue04

Ik dacht ook aan een keukentje, maar vroeg me af of jongetjes daar ook wel ...
Mijn zoontje heeft een keukentje die overigens ook in de keuken staat zodat ik hoop dat hij daar speelt als ik sta te koken, maar helaas haha hij doet er niet zoveel mee

3 jaar geleden

Vrienden van mij hebben 2 zoontjes en die zijn helemaal weg van de speelkeuken niet bij weg te slaan.

3 jaar geleden

Ik dacht zelf aan een keukentje of werkbank, een loopfiets, en omdat ze gek is van auto’s, vrachtwagens, bussen en dino’s om dan gewoon zo’n set te halen van voertuigen (zonder stik gevaar onderdelen) en een set plastic dino’s. Ze vind het ook heel leuk om zelf haar kleding voor de dag uit te zoeken dus misschien neem ik haar mee shoppen aangezien ze toch naar een grotere maat moet. Kleuren en verven vind ze ook heel leuk dus zo’n verzamel “map” met potloden en stiften is ook een optie met een kleurboek van hetzelfde thema. En je hoeft ook niet alles te halen voor de verjaardag he, je kan ook dingen bewaren voor sinterklaas/kerst als het langer duurt tot het binnen is of als je vind dat je kind er toch nog te klein voor is.

3 jaar geleden

Ik geef m'n zoontje een autokleed. Toet toet auto's. Een pakket om z'n toet toet autobaan uit te breiden Tekeningen waar hij met een kwast met water overheen kan dan komen kleuren tevoorschijn. Vormenstoof, Blokken. Dit krijgt hij niet allemaal van mij hoor 😂 ook van fam. en vrienden.

3 jaar geleden

Wij gaan ook voor een keukentje en een discobol. Ze is gek op dansen.

3 jaar geleden

Reactie op JLV1

Mijn zoontje heeft een keukentje die overigens ook in de keuken staat zodat ...
Hmm, daar ben ik dus ook een beetje bang voor...

3 jaar geleden

Reactie op Meringue04

Ik dacht ook aan een keukentje, maar vroeg me af of jongetjes daar ook wel ...
Mijn dochter had een keuken gekregen, maar mijn zoon van bijna 2 speelt daar nu veel meer mee!:) dus zeker ook leuk voor jongens.

3 jaar geleden

Mijn zoontje wil graag een fiets met helm, dus hij krijgt een trybike en een werkbank. Daarnaast nog wat kleinere dingen, boekjes, iets te knutselen en een auto of vrachtwagen oid. Blokken heeft hij al, dat is ook nog een tip.

3 jaar geleden

Reactie op Geabos1989

Mijn dochter had een keuken gekregen, maar mijn zoon van bijna 2 speelt daa ...
Dankjewel voor de reactie! Ik denk nog even, maar misschien waag ik de gok. Ik weet dat hij op het kdv wel regelmatig in het keukentje staat.

3 jaar geleden

Kinetic speelzand (voor binnen)! Step met twee wieltjes voor en één achter! Loco Bambino! Kleuren met water!

3 jaar geleden

Hier een baby born gekocht voor ons meisje haar verjaardag alvast. Ze is dol op poppen en heeft er net een broertje bij, dus kan ze mama "helpen". Voor 5/12 en kerst heb ik al wat kleinigheidjes gekocht zoals knutselset van woezel en pip, speelgoed schoonmaak kar en vingerverf.

3 jaar geleden

Ikea Keukentje,en daar leuke stickers op plakken!

3 jaar geleden

Reactie op JT2019

Waaw heel gaaf!!!

3 jaar geleden

Reactie op JT2019

Wow waar heb je die vandaan?

3 jaar geleden

Wij hebben een peuterbedje gekocht!