11 Reacties
2 jaar geleden
Ons dochtertje is pas 3 geworden. Waar ze het meeste mee speelt is
Verkleedkleding (thuis heeft ze bijna nooit meer normale kleding aan😅)
Winkeltje met toebehoren
Knutselspulletjes
Speelgoedhondje
Poppen
Duplo
Ze is dol op muziek en heeft voor haar verjaardag 2 weken terug een karaokeset gekregen, met discolamp, microfoons en de hele mikmak. Dit is toch wel echt een schot in de roos. Ze wil bijna de hele dag zingen 😅
2 jaar geleden
Reactie op ElDeeWee
Oh, die karaokeset is een goed idee!!! Link toevallig? En welk hondje? Thx! ...
https://www.bax-shop.nl/mobiele-accu-speakers/n-gear-disco-block-410-pink-mobiele-disco-karaoke-speaker?gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwkt6aBhDKARIsAAyeLJ1jBORVTJGN5XD8FApzfWKc3sOUODvJONVOwkJ-f6rezM8oLqbAF1EaAqkSEALw_wcB
2 jaar geleden
Reactie op ElDeeWee
Oh, die karaokeset is een goed idee!!! Link toevallig? En welk hondje? Thx! ...
En dit is het hondje. Hij is wel leuk, maar het is niet de beste kwaliteit. Haar broertje heeft hem 1x door de kamer gesmeten en sindsdien blaft hij niet meer. Dus kan niet echt tegen lompigheid😅
2 jaar geleden
Die van ons is dol op haar gekregen step. Van de Lidl, heel leuk met lichtjes in de wielen! En wij geven een 'groot bed' 😬 eindelijk uit het ledikant
2 jaar geleden
Mijn tweeling is vorige week 3 geworden en ze hebben een werkbank gekregen ( twee jongens ) en als je Duplo blokken hebt kan je er een knikker baan van Hubelino er bij doen.. (moet er eerlijk bij zeggen dat mijn man en ikzelf het opbouwen nog leuker dan de kinderen vinden hoor hahaha ) van de vrienden had ik dit keer veel knutsel en puzzels gevraagd aangezien ze al zo veel speel goed hadden
één jaar geleden
Welke ( bord) spelletjes spelen jullie kindjes graag ? Wij hebben memorie, kwartet, kroko Loko. Er is zoveel keus, dat ik geen idee heb wat nog meer leuk is voor een 3 jarige.
één jaar geleden
Reactie op ElDeeWee
Snuffie hup, Uno Junior, Mijn eerste boomgaard, Vissenspelletje, en Carcass ...
Dankjewel voor je reactie.