6 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook een mannetje van 17 maanden. Erg ongeduldig en jengelig. We lezen de hele dag door boeken met 'm, dat vindt hij leuk en houdt hem rustig. Naar buiten gaan helpt ook goed, maar zodra we binnen zijn begint het gejammer weer. Ons mannetje doet alles en snapt alles, behalve praten en de paar woordjes die hij wel kent zijn tijdelijk verdwenen. Er is nu nog alleen ja en nee en daardoor waarschijnlijk ook veel frustratie. Ik denk dat we het vanuit de kindjes moeten bekijken hoe lastig het voor hun is om zo zelf minder geïrriteerd te raken. Nog even volhouden, het is vast weer een fase 🤞😊

3 jaar geleden

Geen slaapproblemen hier trouwens!

3 jaar geleden

Ik merk bij mijn zoontje dat hij meestal wat onder de leden heeft of erg moe is als hij een paar dagen jengeliger is. Bij hem is het tot nu toe altijd een fase. Qua woordjes vergeten herken ik trouwens van Charmama. Ik vroeg me al af of dat vaker gebeurt.

3 jaar geleden

Het komt vast weer goed, succes!

3 jaar geleden

Sprongetje 10...🤨🙄

3 jaar geleden

Hier net zo.. super aanhankelijk, vooral bij mij. Kort lontje, alleen spelen gaat alleen als ik in het zicht ben. Op de crèche was het vorige week ook weer drama, terwijl dat juist zo goed ging. Zal wel weer een fase zijn inderdaad 🤷‍♀️