17 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelfs 2 kerstbomen,en hij kijkt er niet eens naar. Had ik dus niet verwacht😂

3 jaar geleden

wij zeggen duidelijk nee en zetten der dan weg.

3 jaar geleden

Ik lees even mee. Zit namelijk met precies dezelfde vraag. Ze moet er natuurlijk gewoon vanaf blijven, maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan 😂

3 jaar geleden

Ik dacht ook dat onze dochter van 13 mnd er aan zou zitten.. ze kijkt er niet eens naar om. Een keer nee gezegd ze ze kijkt er niet eens meer naar🤣🤷‍♀️

3 jaar geleden

Hier "was" de boom niet interessant. Toen ging ze er van alles proberen in te hangen, fles,doekjes speelgoed noem het maar op. En tot 2 dagen geleden ook aanraken. Ik blijf consequent nee zegge en der handje weg halen. Hopelijk leert ze het. Ook pak ik der eigen speelgoed en vertel haar dat ze hier mee mag spelen, en niet met de boom.

3 jaar geleden

Ik hoop ook zo hard dat hij het niet interessant vind.. maar meneer vind momenteel alles interessant! Vooral de dingen die niet mogen zijn heeeel leuk en dan is t heel grappig als mama boos wordt 😅

3 jaar geleden

Met het opzetten liep mn dochter steeds naar een kerstbal die hing. Steeds nee gezegd en toen de boom klaar was, zat ze er niet meer aan. Gelukkig, miss dat ze het wel weer gaat doen. Maarja gewoon nee blijven zeggen en volhouden... 🤣 oooit... ooit zullen ze toch eens gaan luisteren🙈

3 jaar geleden

De mijne gaat dit jaar op de kast waar zoontje er niet bij kan. Zal hem volgend jaar wel leren om er af te blijven. 🤣

3 jaar geleden

Hier ook niet te veel gedoe, dit jaar een kleine kerstboom voor op tafel waar hij (nog) niet bij kan 🙃

3 jaar geleden

Hier staat de box nog, zit ze nooit in. We gaan daar iets inzetten en dan daar de boom op. Ze weet wel wat nee is maar daar ook iets mee doen is nog niet altijd aan de orde 🤣

3 jaar geleden

Hier gaat het goed. Ondernemend mannetje maar meneertje blijft nog steeds van de kerstboom af.... heel af en toe probeert die het wel met een vingertje maar dan is het nee dag mag niet he, en dan luistert die ook nog eens 👏🏼

3 jaar geleden

Reactie op Demersa

De mijne gaat dit jaar op de kast waar zoontje er niet bij kan. Zal hem vol ...
Ook veilig voor je kleine natuurlijk om op een kast te zetten of in een hoek maardan afschermen zodat die er niet bij kan heb k namenlijk ook omdat mijn kleine alles in de mond stopt dus mocht er een kerstbal kapotgaan is dat wel gevaarlijk ⚠️ alvast fijne feest dagen allemaal!!

3 jaar geleden

Hier gaat het tot mijn verbazing ook redelijk goed.. hebben hem toch maar gewoon gezet waar die altijd staat en af en toe moet die even aan een bal voelen en takken wiebelen maar als ik dan een paar keer zeg dat dat niet mag stopt die er mee.. zitten die oortjes er toch niet voor niks hihi

3 jaar geleden

Hier gaat het ook goed (vol berbazing ) hij staat in de hoek en ze blijft er keurig vanaf. Ze heeft 2 keer een bal eruit geplukt toen ik niet keek maar die kwam ze netjes brengen... ze is van 3 oktober 2019

3 jaar geleden

Hier ook prima. Nee zeggen, als ze er naar toe kruipt kijkt ze nog even achterom maar schut zelf ook nee. Paar keer de takken gevoeld en een kerstbal eruit gehaald, maar verder niet.

3 jaar geleden

Onze echte kerstboom staat in een hoek, op een verhoging. Daar blijft hij tot nu toe vanaf. Maar hij heeft ook zijn eigen kerstboom 😂

3 jaar geleden

Reactie op annemariemolenschot

Onze echte kerstboom staat in een hoek, op een verhoging. Daar blijft hij t ...
Wat een leuk idee