17 Reacties
3 jaar geleden
Hier "was" de boom niet interessant. Toen ging ze er van alles proberen in te hangen, fles,doekjes speelgoed noem het maar op. En tot 2 dagen geleden ook aanraken. Ik blijf consequent nee zegge en der handje weg halen. Hopelijk leert ze het. Ook pak ik der eigen speelgoed en vertel haar dat ze hier mee mag spelen, en niet met de boom.
3 jaar geleden
Ik hoop ook zo hard dat hij het niet interessant vind.. maar meneer vind momenteel alles interessant! Vooral de dingen die niet mogen zijn heeeel leuk en dan is t heel grappig als mama boos wordt 😅
3 jaar geleden
Met het opzetten liep mn dochter steeds naar een kerstbal die hing. Steeds nee gezegd en toen de boom klaar was, zat ze er niet meer aan. Gelukkig, miss dat ze het wel weer gaat doen. Maarja gewoon nee blijven zeggen en volhouden... 🤣 oooit... ooit zullen ze toch eens gaan luisteren🙈
3 jaar geleden
Reactie op Demersa
De mijne gaat dit jaar op de kast waar zoontje er niet bij kan. Zal hem vol ...
Ook veilig voor je kleine natuurlijk om op een kast te zetten of in een hoek maardan afschermen zodat die er niet bij kan heb k namenlijk ook omdat mijn kleine alles in de mond stopt dus mocht er een kerstbal kapotgaan is dat wel gevaarlijk ⚠️ alvast fijne feest dagen allemaal!!
3 jaar geleden
Hier gaat het tot mijn verbazing ook redelijk goed.. hebben hem toch maar gewoon gezet waar die altijd staat en af en toe moet die even aan een bal voelen en takken wiebelen maar als ik dan een paar keer zeg dat dat niet mag stopt die er mee.. zitten die oortjes er toch niet voor niks hihi
3 jaar geleden
Hier ook prima. Nee zeggen, als ze er naar toe kruipt kijkt ze nog even achterom maar schut zelf ook nee. Paar keer de takken gevoeld en een kerstbal eruit gehaald, maar verder niet.
3 jaar geleden
Onze echte kerstboom staat in een hoek, op een verhoging. Daar blijft hij tot nu toe vanaf. Maar hij heeft ook zijn eigen kerstboom 😂