Hallo Dames,
Ik had een vraagje misschien herkennen jullie het. Max heeft altijd wel mondjes voeding terug gegeven maar dan was het duidelijk melk, soms al brokkelig. Maar laatste tijd is zure, waterige spuug soms een hele dag noet soms meerdere keren op een dag. We kunnen er niet echt linken aan eten, drinken of tandjes. Soms is het wel direct na eten of drinken maar soms is hij ook al tijdje aan het spelen en zien we een plasje liggen of ruikt hij zuur en is zijn kleding zurig. Ik ken dit niet van mijn dochter. Hij groeit verder goed, soms wel wat huilerig voor die tijd maar ook niet altijd. We doen ook al rustog na het eten/drinken.
Soms ook wel eens kleine beetjes zure ontlasting ook niet direct gelinkt aan tandjes. Heeft sowieso wel 3-4 poepluiers per dag wisselend van hoeveelheid maar nooit heel hard.
Als drinken krijgt halfvolle melk 2x 150 ml en water met eem klein beetje aanmaak, dit omdat hij water, thee weigert.
Herkent iemand dit of weet iemand wat het is? Tips?
Ons zoontje heeft het ook af en toe. Ik denk dat het anders ruikt, omdat ze nu vast voedsel eten. Ons zoontje heeft het heel af en toe en dan is het vaak een of twee keer die dag. Wij weten de oorzaak helaas ook niet