10 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Ik denk dat de huisarts zal zeggen dat er niks aan de hand is zolang hij nog drinkt en goede plasluiers heeft.. daar dus goed op letten.. sterkte!! Arm mannetje..

2 jaar geleden

Ik zou zeker bellen wanneer dat kan. Als jij twijfelt of je zorgen maakt altijd bellen! Je bent heus niet teveel! Ik ben ook een type die niet snel belt. Maar als ik me zorgen maak, dan bel ik zeker. Just in case! Je weet maar nooit toch? Het gaat om je kind! Beterschap voor die kleine van je! ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Nadras

Hoi! Ik denk dat de huisarts zal zeggen dat er niks aan de hand is zolang h ...
Thnx voor je berichtje. Ik kan dan zo’n onzekere mama zijn. Bedankt 😘

2 jaar geleden

Reactie op Oktobermama19

Ik zou zeker bellen wanneer dat kan. Als jij twijfelt of je zorgen maakt al ...
Dankjewel voor je berichtje ❤️

2 jaar geleden

Let ook goed op of hij niet sufjes wordt. Bij koorts is iedereen wat hangeriger maar hij moet wel blijven reageren op zn omgeving..

2 jaar geleden

Reactie op Nadras

Let ook goed op of hij niet sufjes wordt. Bij koorts is iedereen wat hanger ...
Hij is in slaap gevallen… hopelijk doet het hem goed 💙

2 jaar geleden

Onze dochter had het laatst ook en er bleken kiezen door te komen. Wij hebben haar druppeltjes gegeven voor de tandpijn en nurofen voor de koorts. Heeft echt wel een paar dagen geduurd, met dagen koorts en weinig eten en drinken. Maar ze was zelf weer opgeknapt na een paar dagen. Maar ik dacht ook eerst buikgriep, maar kiezen kunnen flink wat diarree en koorts veroorzaken blijkbaar.. maar bellen kan nooit kwaad lijkt mij! Ik bel ook altijd liever een keer te vaak dan niet haha

2 jaar geleden

Reactie op NicolePP90

Onze dochter had het laatst ook en er bleken kiezen door te komen. Wij hebb ...
Wat vervelend zeg van je dochter. Onze zoon heeft al z’n kiezen al, dus dat is het niet 😅 Maar thnx voor het mee denken. Hopelijk je dochter weer goed opgeknapt!

2 jaar geleden

Hoi! Wat naar dat je zoontje zo ziek is. Ik werk zelf als assistente bij een huisarts en het gaat erg rond de laatste tijd. Zolang je zoontje niet suf is (hangerig mag), de afgelopen 24uur natte plasluiers heeft gehad en er geen sprake is van vlekjes die je niet weg kan drukken is het vrijwel altijd een kwestie van uitzieken. Je kan hem paracetamol geven zodat hij zich iets beter voelt, dan gaat het slapen vaak ook makkelijker. Als hij erg veel dunne luiers heeft en evt ook nog spuugt kan je hem Ors geven, dit wordt erg snel opgenomen, sneller dan gewoon water door de samenstelling ervan. Als de koorts na 3 dagen niet verminderd altijd even bellen voor overleg, en als je onzeker bent of twijfelt ook gewoon doen! Kijk anders nog even op de website https://www.thuisarts.nl/buikgriep/mijn-kind-heeft-buikgriep . Hier kan je veel betrouwbare informatie vinden over allerlei klachten. Heel veel beterschap!😘

2 jaar geleden

Reactie op Geheb

Hoi! Wat naar dat je zoontje zo ziek is. Ik werk zelf als assistente bij ee ...
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. 😘