9 Reacties

3 jaar geleden

12.30 tot 15.00 a 15.30. Is ze extreem moe dan eten we wel wat eerder en gaat ze 12.00 op bed. En dan slaapt ze vaak tot 14.30 a 15.00

3 jaar geleden

Hier ook mijn zoon slaapt van half 12 tot half 2 (eerder van 13 tot 15 maar oudste dochter zit nu op school en die moeten we om 2u ophalen dus vandaar dat ik het slaapje naar voren heb gezet. Zoon gaat savonds om 19u slapen en is ook iedere ochtend 6u wakker

3 jaar geleden

Reactie op Lize1

12.30 tot 15.00 a 15.30. Is ze extreem moe dan eten we wel wat eerder en ga ...
Wauw. Best lange dutjes nog. Heerlijk toch 😀

3 jaar geleden

Soms slaapt ze trouwens maar 1,5 uur. Dat lijkt me dan weer beetje kort, aangezien ze tot vorige maand nog 2 dutjes deed van een half uurtje en een van 2 uur.

3 jaar geleden

Reactie op MOM-

Wauw. Best lange dutjes nog. Heerlijk toch 😀
Jaa!! Heerlijk haha. Benieuwd hoelang ze het nog nodig heeft.

3 jaar geleden

Hier ook 12.00/12.30 tot 14.00/15.00 dat is verschillend hoelang hij slaapt Anderhalf uur of 2 uurtjes. Hij gaat 19.30 naar bed en is 7.30 wakker maar dit is wel eens anders geweest, ook periodes 6 uur wakker. Dus nu even genieten en geluk ❤

3 jaar geleden

Middagdutje lukt ook vaak zat niet. Toch moe, valt aan de borst in slaap, maar zodra ze in bedje wordt gelegd wil ze niet meer... ook is daardoor haar middagdutje soms veel te laat. Lukt het me niet haar wakker te houden tot na het avondeten. Daarom probeer ik s'middags soms meerdere keren met als gevolg dat ik leeggezogen met moeite wakker kan blijven en zij na 3 hazeslaapjes doodleuk en springlevend door de kamer rent lachend, gierend, brullend... Gelukkig is dit soms, jammer genoeg wel regelmatig. Hebben meer mensen dit? Als het wel goed gaat, gaat het goed. Maar ik zou graag tips en advies krijgen voor de keren zoals omschreven... Of moet ik hier een nieuwe topic voor openen?

3 jaar geleden

Reactie op xXx_Iris_xXx

Middagdutje lukt ook vaak zat niet. Toch moe, valt aan de borst in slaap, m ...
Heel herkenbaar je verhaal. Afgelopen week was de borst ook niet slaapverwekkend genoeg. Weigerde gewoon te slapen en viel vervolgens om 15u uitgeput in slaap uit drzelf. Dus ik zou ook tip en trics willen. Maar ik de k inderdaad dat dat weer een nieuwe topic hoort te zijn

3 jaar geleden

Reactie op Ayerlikz

Heel herkenbaar je verhaal. Afgelopen week was de borst ook niet slaapverwe ...
Ja en dan pas om 17u wakker... Dus vroeg naar bed lukt weer niet, maar goed dat we nóg niet vroeg op móeten