13 Reacties

3 jaar geleden

Heeft ze iets wat ze graag wil hebben ? Mijn ventje loopt al vanaf 9 maanden wilde heel graag mama’s telefoon hebben

3 jaar geleden

Reactie op Leoni

Heeft ze iets wat ze graag wil hebben ? Mijn ventje loopt al vanaf 9 maande ...
Haha ja ook mijn telefoon, maar zakt dan door haar knieën en loopt dan op haar knieën verder 😂

3 jaar geleden

Reactie op AK1990

Haha ja ook mijn telefoon, maar zakt dan door haar knieën en loopt dan op h ...
Haha oh dat is jammer 😂 gewoon hoog houden misschien extra motivatie

3 jaar geleden

Mijn zoon was 13,5 maand toen die echt los liep. Mijn vriend en ik gingen vaak tegenover elkaar zitten en lieten onze zoon dan heen en weer naar ons toe lopen. Dat waren dan de eerste losse stapjes. En hij kreeg er lol in. We gingen steeds ietsjes verder van elkaar af zitten. Later ontdekte ik dat als hij in beide handen iets vast had hij ineens wel los liep. Dus ik gaf hem twee kleine boekjes in beide handen en toen die liep die ermee weg. Hij had niet door dat hij dat deed. Zodra hij door had dat die liep liet hij zich weer zakken op de knietjes. Toen wisten we ook dat hij in die moeilijke fase was beland en sliep die onrustig, huilen, steeds wakker. Overdag driftig. Nadat die los loopt was alles verdwenen en slaapt hij nu super goed. Want overdag maakt die veel meters. Je meisje zal uiteindelijk zelf lopen wanneer ze daar aan toe is, maar misschien heb je iets aan die tip van tegenover elkaar zitten. Ik weet je situatie natuurlijk niet of je met iemand samen woont om het mee te kunnen oefenen. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Oktobermama19

Mijn zoon was 13,5 maand toen die echt los liep. Mijn vriend en ik gingen v ...
Dankjewel, dat is een goede tip! Ga het proberen met mijn man om tegenover elkaar te zitten ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Oktobermama19

Mijn zoon was 13,5 maand toen die echt los liep. Mijn vriend en ik gingen v ...
Hier hebben we het ook op zon manier gedaan en ze begon te lopen op 12,5maand. Deden echt net hetzelfde 😁 en na 2/3wweken kon ze het en nu is het alleen maar lopen haha 😅

3 jaar geleden

Reactie op AK1990

Dankjewel, dat is een goede tip! Ga het proberen met mijn man om tegenover ...
Ja ben benieuwd of dat ook voor haar werkt. We deden het elke dag voor het slapen gaan even samen spelen en dan spelenderwijs oefenen. Succes!!

3 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Hier hebben we het ook op zon manier gedaan en ze begon te lopen op 12,5maa ...
Hahaha ja hier ook. Geen stoppen meer aan. Hij had ook een loopkar, liep die zo mee weg. Maar hij was klaar voor lopen alleen durfde hij het niet los. Dus stimuleren is dan het beste wat je kunt doen denk ik. 😊

3 jaar geleden

Onze kleine die heeft een keukentje gekregen voor zijn verjaardag en dat was voor hem een stimulatie om te gaan lopen. 2 dagen eraan gespeeld en hij liep zo weg 😳

3 jaar geleden

Ik herken het deels. Mijn dochter is ook 14,5 maand, maar erg voorzichtig. Ze loopt al wel wat los, maar stopt ook snel en gaat dan kruipend verder. Heb ook een beetje het idee dat het bij haar stagneert...

3 jaar geleden

Bij ons hielp het (bij het oefenen met lopen) wel om haar op blote voetjes te laten lopen.

3 jaar geleden

Mijn moeder gaf de tip om onze dochter iets in haar handen te geven voor vertrouwen.. een knuffel bijvoorbeeld dat was de gouden tip.. hop daar ging ze ♥️

3 jaar geleden

Bij ons heeft het keukentje van Ikea de doorslag gegeven. Liep met 12maanden ☺️