28 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mamavn1boy

Ik heb een tijdje terug ook een bericht geplaatst dat mijn zoontje niet mee ...
Wat heeerlijk zeg!! Het boekje is op basis van de Estivill methode toch? Hoelang hebben jullie vol moeten houden voordat het werkte?

3 jaar geleden

Reactie op AK1990

Wat heeerlijk zeg!! Het boekje is op basis van de Estivill methode toch? Ho ...
Ja klopt idd! Eigenlijk na 3 dagen al. Eerste dag was echt oprecht drama haha. Maar ging steeds beter en nu slaapt hij binnen 3 min zonder pardon. Dus echt het proberen waard

3 jaar geleden

Reactie op Mamavn1boy

Ja klopt idd! Eigenlijk na 3 dagen al. Eerste dag was echt oprecht drama ha ...
Vannacht voor t eerst geprobeerd, ben niet ontevreden.. durf niet te vroeg te juichen maar het geeft nu wel een beetje hoop.

3 jaar geleden

Nou kan erger. Hier slaapt wandeld er 1 elke nacht. Ze gaat Ingen lachen spelen klappen en knuffels uit haar bed gooien, maar als je dan op hqar kamer komt gaat ze door ogen weid open en kijkt dwars door haar heen. Tegen hqar praten heeft geen zin ze reageerd daar niet op.

3 jaar geleden

Reactie op AK1990

Vannacht voor t eerst geprobeerd, ben niet ontevreden.. durf niet te vroeg ...
En hoe gaat het nu inmiddels?

3 jaar geleden

Reactie op Mamavn1boy

En hoe gaat het nu inmiddels?
Gaat top!! 🤩 ze slaapt weer hele nachten door en ‘s avonds is ze het er nog niet helemaal mee eens maar duurt nooit langer dan 5 minuten. Zijn zo blij! Nu al zeker 1 week! Dankjewel! 😊

3 jaar geleden

Reactie op AK1990

Gaat top!! 🤩 ze slaapt weer hele nachten door en ‘s avonds is ze het er no ...
Oh heerlijk is dat he! Bij mijn zoontje gaat het ook nog steeds top! We zijn nu een weekje weg in een huisje en zelfs hier gaat het perfect. Ben er ook zo blij mee. Fijn dat het voor jullie ook werkt🥰

3 jaar geleden

Hier hebben we met z'n allen ook een maand afgezien! Desje werd telkens om 00:00 en om 4:00 wakker al krijsend! Niet willen neerliggen en terug slapen. Hij had 2 weken wel last van tandjes en buikkrampjes. Nu (hout vasthouden) beter!!!!!