8 Reacties
2 jaar geleden
Is bij onze zoon van 2.5 jaar ook. Meerdere keren per nacht wakker, soms heel erge paniek. Nu heb ik sinds paar dagen een geurwolkje op zijn kamer gezet, met een speciale olie wat voor kinderen is. Of het is toeval of het werkt echt, maar sindsdien slaapt hij veel rustiger. Geen paniek meer.
2 jaar geleden
Reactie op Laurasam
Heel toevallig. Hier nu net ook gebeurd ! Onze zoon van 2.5 ook af en toe h ...
Goh,...Zal het dan weer even een fase zijn ofzo wat hoort bij deze leeftijd? Ik vind het altijd erg lastig niet te weten hoe lang dit gaat duren en wat er vervolgens mee te doen om geen gewoontes aan te laten wennen die ik liever niet standaard toe pas (water drinken in de nacht bijv)
2 jaar geleden
Reactie op Lisa1710
Is bij onze zoon van 2.5 jaar ook. Meerdere keren per nacht wakker, soms h ...
Ach wat sneu voor hem. Wel heel fijn dat dat werkt. Heb je ook echt het idee dat hij nachtmerries heeft? En hiervoor hoofdzakelijk altijd doorgeslapen? Welke olie (en welk geurwolkje) is het als ik vragen mag? Als het bij ons aan houdt, kan ik daar ook eens naar gaan kijken
2 jaar geleden
Ik heb geen tips, maar het is alsof je exact mijn dochter omschrijft. Zij is ook 2,5 en sinds een paar weken wordt ze soms helemaal overstuur wakker, bezweet, huilen en duidelijk een droom of nachtmerrie gehad. Altijd een goede slaper geweest.. dus ik denk dat het een fase is die bij deze leeftijd hoort als ik de reacties zo lees. Hier is sinds 2 maanden ook het middagslaapje eraf.