23 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben het ook gehad met ons zoontje.. En hij heeft nu uitgevonden dat hij op de zij en de buik kan slapen en sindsdien slaapt hij de nachten weer door, gelukkig.
Misschien kan je hem op zijn zij leggen maar dan moet hij wel zelf kunnen rollen lijkt mij.
Hoop dat je gauw weer door kunt slapen
4 jaar geleden
Hier net voor ze 8 maanden was. Na een paar dagen in een keer hele hoge koorts en blijkt het de 6de kinderziekte tezijn.. Gaat sinds afgelopen nacht beter. (afkloppen natuurlijk)..
4 jaar geleden
Onze kleine heeft al 6 tandjes dus dat is t ook niet. Verlatingsangst is ook iets op deze leeftijd maar dat lijkt me ook niet want dan zouden ze stil moeten worden als ze bij ons zitten. En nachtmerries is ook iets heb ik gehoord maar dan raken ze ook niet zo overstuur van denk ik...
4 jaar geleden
Hier ook maar opeens na 3 nachten krijsen, uitslag over zn lijfje. Bleek de 6e ziekte te hebben gehad. Hij had geen koorts, voelde wel wat warmer dan normaal maar geen koorts. Als het niet goed voelt voor jou, dan toch na laten kijken. Mijn gevoel zei ook dat het niet normaal was en bleek dus echt iets te hebben:/
4 jaar geleden
Herkenbaar...mijn zoontje ook de afgelopen 2 nachten om de 2/3 uur wakker...vermoeiend 😴 Hij heeft wel last van tandjes die door moeten komen...en wss ook een sprongetje 😅
Ook ligt hij vaak op zijn buik maar kan jij niet meer terug rollen...ik troost hem, maar laat 'm wel in zijn bedje liggen. Vaak valt ie dan weer zelf in slaap...
4 jaar geleden
Hier herkenbaar! Om de 2u wakker en echt huilend! Overdag geen problemen. Denk idd ook sprongetje of het feit dat hij op zijn zij en buik (probeert) te slapen
Hij woelt enorm. Desje is bijna 8 maanden, probeert te kruipen en maakt al de juiste bewegingen 😊 maar geraakt letterlijk nog niet vooruit 😊. Hopelijk snel weer nachtrust!!!!!
4 jaar geleden
Hier ook, uit het niets intens verdrietig midden in de nacht ..😪 ze is ruim 7.5 maand nu!
4 jaar geleden
Reactie op mamavanSem23
Herkenbaar...mijn zoontje ook de afgelopen 2 nachten om de 2/3 uur wakker.. ...
Heel herkenbaar precies het zelfde mijn zoon is volgendeweek 8 maanden en heeft er ook erg last van in de nacht. Het kan zkkr door tandjes komen die van mij krijgt zijn voor tandjes allebei te gelijk het is zekker pijnlijk aghh hoop dat we weer snel nachtrust hebben
4 jaar geleden
Hier ook zo nu 7,5maand en al 2de nacht 🙈 ik leg haar dan gwn aan de borst want voorderest ontroostbaar 😣😓 ben ook aan het afbouwen en geef niet meer in de dag enkel nacht dus dacht eerst misschien te weinig melk 🤷♀️ maar hier ook probleem dat ze op haar zij hele tijd draait en als ze op haar buik geraakt huilt ze weeral omdat ze dat niet wil en op haar rugje ook niet... Makkelijkste is haar bij ons in bed leggen 💕
4 jaar geleden
Bij ons precies hetzelfde overdag nergens last van maar de nacht is vaak drama om de 3 uur huilend wakker.. nu komen de 6e en 7e tand ook door maar ze gaat ook elke keer in een kruiphouding liggen en als ik haar terug op der zij leg gaat ze weer terug rollen in de kruiphouding. Terwijl ze zelf wel alles al kan terugrollen, kruipen,zitten. Vind het lastig wat te doen vaak probeer ik de eerste 2 x haar te troosten en terug in zij ligging te leggen en haal ik haar de 3e keer eruit en probeer ik toch maar een fles. Die pakt ze vaak dan wel maar dan zijn we alweer dik een uur verder met alles te proberen.
4 jaar geleden
Onze kleine meid is aankomende donderdag ook 8 maanden en wilt sinds gisteren niet meer alleen gelaten worden savonds. Wij denken zelf dat het door verlatingsangst komt. Gisteravond heb ik haar even in mijn armen getroost en daarna weer in haar eigen bedje gelegd. Dat ging goed!🙂 Ben benieuw naar vanavond.