5 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben dit ook een paar dagen gehad. Alleen dan niet zichzelf pijn doen. Wij zijn boven gaan rommelen nadat ze op bed lag. Rond 1.5 hebben ze wel weer een piek in verlatingsangst las ik. Dus misschien dat het daarmee te maken heeft. Er naast zitten hielp hier inderdaad ook niet. Wij zijn boven tegen elkaar gaan praten en een beetje rommelen, was opruimen ect. Dan horen ze dat je nog een beetje in de buurt bent. Na paar dagen werd dit steeds minder en nu na een week ongeveer slaapt ze weer zelf. Hopelijk helpt het je een beetje🤞
3 jaar geleden
Reactie op MamaAng
Wij hebben dit ook een paar dagen gehad. Alleen dan niet zichzelf pijn doen ...
Dat herken ik. En doe dit tegenwoordig ook. Als hij hoort dat ik er nog ben gaat die wel slapen dan wanneer ik direct naar beneden loop. Misschien te stil.
3 jaar geleden
Ik lees mee😅 momenteel met m'n peuter naast me die alles bij elkaar gilt als ik m wegleg. In de middag zonder pardon naar bed maar s'avonds.. wat een drama. Ik heb dit nu al 2 maanden. Voorheen sliep hij altijd uit zichzelf binnen enkele min. Kwam ook nooit 'snachts. En nu...😭😭😭
3 jaar geleden
Dit had ik tot een aantal dagen terug ook een maand lang. Na diarree, heb ik aan de kiezen gevoeld, bleek dat er eentje doorkwam, sinds deze doorgekomen is slaapt hij de nachten weer door en gaat in slaap vallen ook steeds beter