3 Reacties
2 jaar geleden
Misschien is ze verlegen, ik herinner het van mijzelf vroeger dat ik ook weinig prate als er “onbekenden” in de buurt waren maar wanneer ik zelf iets niet kon dat ik ook met gebaren duidelijk maakte wat ik wou
2 jaar geleden
Hoi,
onze dochter is dezelfde leeftijd ze gaven aan dat ze een spraak achterstand had bij de opvang terwijl ze thuis heel veel kletst.
Afgelopen zomer na de vakantie zeiden ze ineens wat is er met haar gebeurd ze kletst hier aan een stuk door. Schijnbaar had ze het even nodig om stilletjes haar ding te kunnen doen en op de achtergrond te blijven.
Bij jullie komt er vast ook een omslag moment.
Succes!
2 jaar geleden
Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt met ons zoontje...hij wilde daar niet praten en was grootste deel vd dag verdrietig. Tijdens het buitenspelen stond hij bij het hek te huilen om na huis te gaan. Als de andere kindjes gehaald werden was hij helemaal ontroostbaar: hij wilde ook na huis.
Na veel wikken en wege toch de keuze gemaakt om over te stappen na een gastouder...we hebben nu een totaal ander kind. Kletst veel, rent einthousiast na binnen, en wil niet meer mee na huis.