3 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar. Hier hetzelfde met peuter van 2,5. Gaat lopen kletsen in bed en maakt anders kindjes wakker. Alleen redt zij het wel zonder slaap. Gebeurd hier thuis ook weleens. Na een dag opvang 30-60 min eerder naar bed en de dag daarna meestal een goed middagslaapje. Ik heb het geaccepteerd. Je kunt er vrij weinig aan doen..

2 jaar geleden

Reactie op SofiaR

Herkenbaar. Hier hetzelfde met peuter van 2,5. Gaat lopen kletsen in bed en ...
Helemaal hetzelfde hier. Het went, je kunt er echt niet meer aan doen dan je nu doet zo te lezen. Misschien is het tijdelijk (toen ons zoontje waterpokken kreeg, sliep hij ineens wel weer ‘s middags en dat bleef ook wel een paar maanden daarna nog) maar ik zou het proberen los te laten, dat helpt niet alleen jezelf maar heeft soms ook wel eens positief effect op die kleine boef.

2 jaar geleden

Ook mijn zoontje slaapt op de peutergroep heel slecht, valt wel in slaap maar werd wakker door andere kindjes. Nu hadden ze nog 'n ledikantje vrij en slaapt hij daarin tussen de middag en soms bij de ledikantjes van. De baby groep. Misschien is het een idee dit op de opvang te bespreken of dit voor jou kindje ook mogelijk is.