16 Reacties
2 jaar geleden
Probeer eens samen met je partner de app "Kinder". Beiden de app installeren en aan elkaar linken.
Dan de familienaam instellen en swipen maar!
Als je beiden bij aan naam aangeeft dat je die leuk vindt, heb je een match en dan regelmatig eens de lijst met machtende namen overlopen.
2 jaar geleden
Als het een troost kan zijn, wij geraakten er ook nooit uit en gingen de 3 keren met 2 namen de bevallingskamer binnen en beslisten pas na de geboorte. Gelukkig werd de 3de pas ´s nachts geboren, want daar hebben we nog wel enkele uren over gedaan 😄 Uiteindelijk werden het Ruben (en niet Johannes), Anaïs (en niet Zoë) en Frederique (en niet Joanna). Niet echt ´gewone´ namen misschien (´Annelies´ horen we soms ipv Anaïs, en Frederique zaait verwarring qua geslacht en schrijfwijze...). Bij Jolien passen misschien Jana, Jente, Clara, Lea, Marthe, Nora, Laure? Succes!
2 jaar geleden
Grappig, wij hebben ook nu weer tot het laatste moment getwijfeld!
Het blijft toch lastig.
Hierbij ons lijstje
Lois (niet Loïs)
Phillou
Olivia
Pippa
Teddy
Cato
Kate
Succes!
2 jaar geleden
Grappig, wij hebben ook nu weer tot het laatste moment getwijfeld!
Het bli ...
We hebben dezelfde smaak..
Lois, cato en Kate staan ook bovenaan mijn lijstje.
Maar der is nog niets waar we duidelijk enthausiast en over eens zijn.
Maar wel heel fijn alle inspiratie van iedereen. Tnx
2 jaar geleden
Reactie op Linda13
We hebben dezelfde smaak..
Lois, cato en Kate staan ook bovenaan mijn lijst ...
Zo zie je maar! Onze dochter is tot eindelijk Lois geworden, nog steeds happy mee.
Vaak jullie lijstjes hardop tegen elkaar zeggen.
Nu met de geboorte van onze zoon hadden we tot eindelijk 2 jongens en 2 meisjes namen. Tot het laatste moment gewacht tot we hem zagen en toen pas definitief besloten.
Als jullie kennis maken met jullie bub zijn jullie er vast zo over uit.
één jaar geleden
Reactie op Linda13
Sanne..
Wel pas op de recovery na spoedkz besloten. Gaf het beste gevoel b ...
Leuke naam!
Vervelend dat je een traumatische bevalling hebt moeten meemaken.. hopelijk gaat het nu goed met jullie! ♥️
één jaar geleden
Gelukkig!
Dankjewel 😁 onze dochter heet Lynne, je spreekt de 'e' ook uit 🙈 nu krijgen we een zoontje, superleuk! 😊 Ik heb wel echt een grote buik, zeer vermoeiend 😅 hopelijk geen hete zomer totdat ie geboren is ik denk niet dat ik dat ga trekken 🤭