59 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde.. alleen dan flesvoeding. Ik lees graag mee

4 jaar geleden

Ik lees ook graag mee.. 😴

4 jaar geleden

Idem hier en zelfs om de 2u snachts.... mijn partner wou snachts eens overnemen met afgekolfde fles en nu merken we dat ze door niet meer te oefenen en de lockdown flesweigert 🤦‍♀️ nu ook dat nog zucht 😏

4 jaar geleden

Mijn zoontje 6 maand oud komt ook nog elke nacht voor borstvoeding.

4 jaar geleden

Reactie op JMFS

Hier hetzelfde.. alleen dan flesvoeding. Ik lees graag mee
Zo blij om te horen dat ik niet de enige ben! Ik ben al een tijdje aan 't onderzoeken, en als ze overdag goed slapen dan doen ze dat 's nachts ook... ik heb sinds 1.5 maand eindelijk de dutjes in een goed ritme, maar het helpt niet echt zoals ik gehoopt had

4 jaar geleden

SAME!!! Ook borstvoeding, ook om de drie uur, en als het even tegenzit, soms zelf om het uur of om de twee uur. Afgelopen nacht was ze bijvoorbeeld heel onrustig, doet de normaal nooit. Werd gewoon wakker huilend om 4u en bedacht een uur om dr heen te kijken. Gelukkig hield het huilen snel op. Ik snap er niets van.

4 jaar geleden

Zo fijn om te horen😅 had echt het idee dat we de enige waren

4 jaar geleden

Reactie op Memmievan

Zo blij om te horen dat ik niet de enige ben! Ik ben al een tijdje aan 't o ...
Hier slaapt ze overdag ook heel onregelmatig ze doet 2 dutjes per dag en dat maximaal van 1 uur per dutje ook heeft ze geen “bedtijd”

4 jaar geleden

Reactie op Parel1991

Idem hier en zelfs om de 2u snachts.... mijn partner wou snachts eens overn ...
Hebben wij ook gehad. Ze vindt water erg lekker, dus die doe ik in dr flesje, zodat ze t niet vergeet.

4 jaar geleden

Hier ook niet hoor! Slaapt van half 7 tot 1 uur, dan standaard wakker maar ook echt klaarwakker 😅 enige wat helpt is hem bij ons neerleggen dan slaapt die wel tot half 7 nog. 😉 fles ben ik mee gestopt en papfles ook geprobeerd hielp hier ook niet. Mijn eerste was ook een nachtbraker tot 12 maanden dus ga maar van het ergste uit 🤣 Ja erg is dat altijd als mensen zeggen die van mij slaapt al door en jij zelf met de kringen onder je ogen zit 😆 Uiteindelijk gaan ze allemaal doorslapen ( heb ik mezelf maar aangepraat )

4 jaar geleden

Reactie op JMFS

Hier slaapt ze overdag ook heel onregelmatig ze doet 2 dutjes per dag en da ...
Ik heb de app huckleberry, die heeft me goed geholpen met de dutjes (dan wel gewoon de gratis variant natuurlijk)

4 jaar geleden

Reactie op Memmievan

Zo blij om te horen dat ik niet de enige ben! Ik ben al een tijdje aan 't o ...
Misery loves company haha. Hoe heb je de dutjes geregeld. Alle tips zijn welkom haha

4 jaar geleden

Reactie op Ayerlikz

Misery loves company haha. Hoe heb je de dutjes geregeld. Alle tips zijn we ...
De app huckleberry 😄 die geeft een tijd aan wanneer je kindje zou moeten slapen, het is even wennen maar uiteindelijk komt t goed. Ik heb de corona tijd mooi kunnen gebruiken om de dutjes goed te krijgen. A TO Z sleepresolutions op insta is ook een goede informatie bron

4 jaar geleden

Ik heb ook nog een soort van presentatie over dutjes van dat account (stiekem) opgenomen😄 is heel veel info, wel in het Engels... mocht er iemand interesse hebben kan ik het wel doorsturen

4 jaar geleden

Zelfde hier. Om de 3 uur snachts. Ook een fles met afgekolfde melk al eens geprobeerd bij de laatste voeding, maar die weigert hij ook, terwijl dat vroeger geen probleem was...

4 jaar geleden

Reactie op Memmievan

Ik heb de app huckleberry, die heeft me goed geholpen met de dutjes (dan we ...
Oh oke ik ga hem eens downloaden. Bedankt!

4 jaar geleden

Reactie op Memmievan

De app huckleberry 😄 die geeft een tijd aan wanneer je kindje zou moeten s ...
Ik heb Baby Daybook. Daarin houd ik letterlijk bij hoe laat ze slaapt en wakker wordt en wanneer ik voed. Dus dat is gewoon heel fijn om te zien wat ze doet, want je krijgt een overzicht in een grafiekje soort van. Maar ik zag in deze dat die aangeeft hoe laat je je kind te slapen moet leggen, klopt dat?

4 jaar geleden

Reactie op Ayerlikz

Ik heb Baby Daybook. Daarin houd ik letterlijk bij hoe laat ze slaapt en wa ...
Jaa klopt 'sweet spot' noemen ze het, dat is de tijd waarop je kindje in slaap moet zijn dus iets eerder dan dat op bed leggen. Je krijgt een melding van de app van te voren dus kun je het niet vergeten :)

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Met flesvoeding! Ze slaapt om 19.00 uur (meestal) en komt dan om 22.00 uur en rond 02.30 uur en dan 06.00 uur... Ik wacht wel tot ze uit zichzelf doorslaapt. Nu wordt ze echt wakker en heeft honger. Na de fles slaapt ze weer heerlijk.

4 jaar geleden

Pfff eerst sliep de mijne wel 5 soms wel 7 uur door. Ik was zo blij!! En ineens, ik weet niet wat ik heb gedaan maar nu komt hij 6x p nacht als het niet meer is. Ik weet het niet eens, ik ben dan half aan het slapen. Ik kan niet wachten tot hij door gaat slapen 😥😴😴😴