30 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Desiree-24

Hey, mijn dochter bijna 6 maanden is sinds kort ook erg beweeglijk tijdens ...
Klopt dit doet hij ook.. En als vanaf geboorte sabbelt hij op zijn buisjes en kwijlt altijd al

4 jaar geleden

Reactie op C.Prins-F

Als mijn kinderen onrustig worden dan hebben ze te veel gehad. En zitten ze ...
Elk kind is anders he

4 jaar geleden

Onze zoon was ook onrustig, idd halve flessen laten staan. En na de voeding terug geven. 30 minuten over een fles en nog niet leeg. Van het weekend van speen s naar m gegaan. Hij drinkt rustig en geeft niets terug. Max was gewoom erg gefrustreert dat het hem veel moeite koste. Nu 15-20 min per fles en alle flessen leeg. En een vrolijke baby die beter slaapt. Zijn zelfs van 22 uur laatste fles na 18.30 laatste fles.

4 jaar geleden

Ik heb vanaf geboorte van alles geprobeerd samen met KA aangezien mn dochter dysmatuur was , nutriton geprobeerd dat maakte niks uit voor t spugen ... na 4 maanden eindelijk erachter komen verborgen reflux en best erg ook nu omeprazol dat gaat goed maar blijft spugen (heeft geen last meer ervan ) savonds een papfles die blijft als enige erin zitten ... verder heb ik zoiets het spugen gaat vanzelf over en ze gaat ook vanzelf wel weer eten als ze trek heeft ... wij hebben ook wel eens een mindere dag ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Marijke1988

Onze zoon was ook onrustig, idd halve flessen laten staan. En na de voeding ...
Klopt hij is ook van 22.00 naar 19.00 gegaan en slapen doet hij wel. Hij heeft nu d'r brown speen 2 en heb geprobeerd difrax 's vorm fles gehaald maar daar krijgt hij enorme kramp mee dus weer overgegaan naar d'r brown

4 jaar geleden

Mijn zoon van 6 maanden huilt niet maar gilt momenteel, hoop dat hij last van tandjes heeft want ook ik weet het echt niet meer, overtrekken en niet te troosten en oom moeilijke ontlasting waar hij forlax voor krijgt

4 jaar geleden

Reactie op Mamvantwee

Mijn zoon van 6 maanden huilt niet maar gilt momenteel, hoop dat hij last v ...
Klopt mijn oudste zoon heeft precies hetzelfde gehad en ook forlax.. Mijn gilt ook helemaal als hij naar bed gebracht word en krijgen hem dan ook niet stil

4 jaar geleden

Reactie op Natascha29

Klopt mijn oudste zoon heeft precies hetzelfde gehad en ook forlax.. Mijn g ...
Op welke leeftijd konden jullie stoppen met forlax en stopte het gillen?

4 jaar geleden

Bij mijn zoontje bleek het om verborgen reflux te gaan. Sinds zijn 2 maand krijgt hij Omeprazole en gewone flesvoeding Nutrilon pro Futura. Nu is hij bijna 6 maand en overdag en 's nachts slaapt hij goed!

4 jaar geleden

Reactie op Mamvantwee

Op welke leeftijd konden jullie stoppen met forlax en stopte het gillen?
Ik heb zeker tot 1.5 jaar forlax gebruikt