Ik ben benieuwd wat jullie kindjes al kunnen. Ik weet dat ik niet mag vergelijken, maar is puur een beetje nieuwsgierigheid. Die van mij is van 14 oktober 2019, is een kleine druktemaker, kan geen seconde stilzitten, is altijd rond aan het rennen, maar kan zich ook gerust alleen even vermaken. Wijst letterlijk alles aan om te vragen wat het is en soms lukt het om het na te zeggen. Haar favoriete bezigheid is boekjes kijken en alles aanwijzen om te vragen wat het is. Zegt dingen zoals nee, mama, papa, palmboom (stond op haar zwembad hahaha), baby, koek, miauw, boot en nog een paar dingetjes die niet echt verstaanbaar zijn. Ze zegt wel nog geen twee woorden zoals mama pakken ofzo. Krijgt soms een tantrum als ze iets niet mag en begint dan haar eigen op de grond te gooien. Vastpakken lukt dan echt niet want dan slaat ze onbewust in het rond. Op mijn schoot zitten zal ze nooit langer doen als een minuut omdat ze graag los loopt haha. Verder is het wel echt een dotje dat goed slaapt en eet. Al moet ik wel zeggen dat de laatste 2 maanden het avondeten wat lastiger binnen gaat.