10 Reacties

2 jaar geleden

Juist net iets eerder naar bed brengen😊 te vermoeid naar bed kan ook zorgen voor vroeg wakker worden. Hier gaat m'n dochter om 18.30 naar bed sinds haar middag slaapje er af is. En als ze van de opvang terug komt is ze écht op dan ligt ze 18.15 al te slapen. Als ik haar dan later naar bed doe is ze ook vroeg wakker

2 jaar geleden

Reactie op MamaAng

Juist net iets eerder naar bed brengen😊 te vermoeid naar bed kan ook zorge ...
Oké ga ik eens proberen, op dagen waarop het haalbaar is (19u er in lukt vaak krap aan ivm werk enz). Hoe laat wordt jouw dochter wakker?

2 jaar geleden

Reactie op Chl

Oké ga ik eens proberen, op dagen waarop het haalbaar is (19u er in lukt va ...
Ze wordt tussen half 7 en 7 uur wakker

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde sinds de klok is verzet. Ik denk echt waar is mijn goed slapende meid gebleven en komt dit nog goed in combinatie met de vermoeidheid van de zwangerschap nu 😩

2 jaar geleden

Sinds de klok verzet is, is het hier ook weer drama. Ons zoontje is een hele moeilijke slaper. We hadden net weer een beetje een ritme en nu is het weer een vroege vogel. Zodra hij wakker is, blijft hij roepen, of het nu 4,5 of 6 uur is. Je krijgt hem met geen mogelijkheid meer in slaap. Alles al geprobeerd.

2 jaar geleden

En we hebben hier sinds kort een slaaptrainer. Sinds haar broertje er is (7mnd) werd ze steeds vroeg wakker omdat hij dan aan het huilen was. Nu met de slaaptrainer weet ze dat ze nog even kan slapen/liggen tot het lampje groen is. En dan mag ze roepen

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Bij sommigen dus wel herkenning. Hopelijk maar weer een korte fase...

2 jaar geleden

En dan gaat de klok weer om 🙄

2 jaar geleden

Zit er bij jullie al verbetering in? Hier nog steeds vroeg, soms zelfs rond 5.30 al. Ik leg hem er savonds dan wel ook eerder in (18.45). Dan is hij heel moe. Zou dit ooit nog beter worden/ veranderen? Het was eerder nl altijd wel een uur later (en dan ook klein half uurtje later er in).

2 jaar geleden

Ohh hier precies het zelfde.. ik heb een tweeling waarvan er vaak 1 altijd wel vroeg wakker was ( rond 6 uur ) maar z’n 1,5 maand voor dat de klok verzet werd sliepen ze gewoon tot 7 uur soms zelfs half 8 door ( door de weeks was het voor ons dus weer een wekker zetten haha ) maar sinds de klok verzet is elke dag nog voor 6 uur wakker.. we hebben nu een slaapklok en die staat op half 7 dan wordt hij geel en mogen ze ons roepen.. de een snapt het heel goed.. die horen we dan ook zeggen .. nee papa mama jullie mogen nog niet komen omdat het lampje nog blauw is haha maar de ander heeft gewoon zo iets van ik ben wakker dus jullie ook wakker 🥴