7 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben ook een klein meisie van 6,5 maand. Geeft ook heel wat terug en vandaag ook bijna niet willen drinken. Rode wangen heeft ze nu al een tijdje, bij haar zijn het tandjes. De 2de komt er nu aan, bij de eerste had ze hetzelfde gedrag ook. Misschien dat het dat is. Anders afwachten op terugkoppeling van de huisarts.

4 jaar geleden

Kreeg hij direct na het eten van brood (zonder beleg) een rood gezichtje? Gek... Ik zou het niet weten. Mijn zoon van 7 maanden had vandaag ook unerns zo'n rood gezicht. Anders dan bij tandjes, ook kin en voorhoofd zij nu rood. Terwijl hij vandaag alleen borstvoeding op heeft. Ik dacht trouwens dat babies sowieso alleen volkorenbrood mochten eten.

4 jaar geleden

Reactie op LonHol

Kreeg hij direct na het eten van brood (zonder beleg) een rood gezichtje? G ...
Hadden dat niet meer in huis en dachten..kan wel een keertje.

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVienna

Wij hebben ook een klein meisie van 6,5 maand. Geeft ook heel wat terug en ...
Zijn tandjes komen inderdaad nu wel door. Ben inderdaad benieuwd waar de huisarts mee komt. Maar ben bang met niks. Aangezien hij verder nergens last van van heeft.

4 jaar geleden

Ik herken het niet als een allergische reactie eerlijk gezegd. Ik vind het er nog niet zo heftig uit zien. Eerder als tandjes. Maar dat het telkens tijdens het eten op komt zetten is wel apart. Verder merk je niks aan hem dan? Als je verder niks merkt zou ik me niet teveel zorgen maken

4 jaar geleden

Reactie op skiwi

Ik herken het niet als een allergische reactie eerlijk gezegd. Ik vind het ...
Wist niet dat dit bij tandjes kon gebeuren. Had rood gezichtjw gegoogeld, maar kon er niks over vinden. Zodoende hier een berichtje. Het is ook gek..alleen na brood. Maar nu viel het mij op dat hij ook had gepoept 🤔 Bij mijn eerste nooit gehad. Stelt me wel al een beetje gerust 😊

4 jaar geleden

Eerst wat ik dacht is tandjes inderdaad, ziet er niet uit als allergie. Maar ik lees dat iedereen dit al typt😂🙈