18 Reacties

3 jaar geleden

Hallo Francis! Mijn zoontje is nu precies zoals jouw zoontje. Ik ga de kamer uit en hij zit dan soms nog rechtop. Hij wil dan nog even spelen. Vaak brabbelt hij er bij en gaan uiteindelijk ook zelf slapen na 25/35 minuten. Ik denk dat het wel normaal is. Ik leg hem dus niet zelf neer. Maar het is nu echt zo'n eigen wijsje al. Geniet er zeker van. Maar de momenten dat ik hem bijna in de houdgreep moet nemen om een schone luier om te krijgen is wel eens even pittig 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Oktobermama19

Hallo Francis! Mijn zoontje is nu precies zoals jouw zoontje. Ik ga de kame ...
Hahaha dat laatste herken ik ook ja. Dat is soms even een gevecht voor hem. Meestal als ik hem iets geef om te doen gaat het wel goed. Een enkele keer niet Haha... hoort erbij denk ik

3 jaar geleden

Reactie op Oktobermama19

Hallo Francis! Mijn zoontje is nu precies zoals jouw zoontje. Ik ga de kame ...
Gelukkig herken ik niet het probleem van slapen. Maar die luier verschonen oh oh.. we hebben 6x op een dag ruzie met elkaar hahaha. Gewoon niet te doen. Kan hem van alles geven in zijn handen maar blijft geen seconde op zijn rug liggen...

3 jaar geleden

Hier ook een kindje die alweer rechtop staat voor ik de kamer uit ben kan soms echt 30 tot 45 minuten duren voor hij in slaap valt, ik heb wel is geprobeerd weer terug te gaan en hem weer neer te leggen maar daar maakte hij gelijk een spelletje van dus laat hem gewoon kletsen/spelen tot hij gaat slapen

3 jaar geleden

Slaapt hij nog 1 of 2 keer per dag? Onze dochter deed het bij 2 slaapjes ook, nu naar 1 slaapje en nu valt ze bijna gelijk in slaap. Zowel ‘s middags en ‘s avonds.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft sinds kort ook de neiging wanneer ze in bed ligt om eerst even stil te zijn en dan ineens te gaan kletsen. Klinkt heel gezellig dus laat ik haar maar gewoon want meestal gaat ze vanzelf alsnog slapen. Vwb luier verschonen is het hier net zo'n feest. Iets in de handen geven helpt niet altijd meer. Wat vaak wel werkt is als ik een liedje ga zingen.

3 jaar geleden

Reactie op Francis-frits

Hahaha dat laatste herken ik ook ja. Dat is soms even een gevecht voor hem. ...
Ik geef hem ook vaak iets, elke iets nieuws. Maar hij gaat dan lopen krijsen heel hard alsof ik hem iets verschrikkelijks aan doe 🙈 het hoort erbij 😅 maar leuk is anders hahahaha

3 jaar geleden

Reactie op Mamavn1boy

Gelukkig herken ik niet het probleem van slapen. Maar die luier verschonen ...
Hahaha precies dat. Het is echt sinds twee weken ineens zo. Eerst ging die zelf liggen als ik riep: Schone luier? Het is altijd wel weer wat anders, dit gaat ook wel weer over. Las al iets over pre-peuterpubertijd 😅

3 jaar geleden

Reactie op AK1990

Slaapt hij nog 1 of 2 keer per dag? Onze dochter deed het bij 2 slaapjes oo ...
Laat hem al een paar maanden maar 1 slaapje doen... daar valt geen winst te halen Haha. Fijn dat het goed gaat!

3 jaar geleden

Reactie op Francis-frits

Laat hem al een paar maanden maar 1 slaapje doen... daar valt geen winst te ...
Oh haha nee daar zit het niet in dan.. misschien soort ontladen ofzo dan 😊

3 jaar geleden

Reactie op Mamavn1boy

Wij verschonen ons zoontje niet anders dan staand.. het is de enige oplossing zonder er ruzie over te hebben..

3 jaar geleden

Reactie op Eem1110

Wij verschonen ons zoontje niet anders dan staand.. het is de enige oplossi ...
Dat doe ik idd ook staand, liggen lukt al een lange tijd sinds hij loopt niet echt meer. (15 mnd nu)

3 jaar geleden

Reactie op Mamavn1boy

Hier ook. Dikke catfights 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Annie Boo

Dat doe ik idd ook staand, liggen lukt al een lange tijd sinds hij loopt ni ...
Een poepluier toch niet staand? Misschien dat ik de plasluiers ook naar eens staand ga proberen 🤣

3 jaar geleden

Een poepluier toch niet staand? Misschien dat ik de plasluiers ook naar een ...
Poepluiers doe ik ook staand. Mijn zoon gaat met geen mogelijkheid liggen. Al maanden niet. Ik heb de strijd al een hele poos geleden opgegeven en je wordt overal handig in.

3 jaar geleden

Een poepluier toch niet staand? Misschien dat ik de plasluiers ook naar een ...
Ja de poepluiers ook 🤭 tenzij het echt te erg is en alles onder zit, dan natuurlijk niet. Dan zet ik m meestal meteen in bad.

3 jaar geleden

Reactie op Annie Boo

Ja de poepluiers ook 🤭 tenzij het echt te erg is en alles onder zit, dan n ...
Die van mij heeft tussen de 3 en 6 vieze luiers per dag dus zou dr dan beter in bad kunnen laten zitten 🙈

3 jaar geleden

Ik zou zeggen ... zolang jullie beiden er geen last van ondervinden is het goed toch? Mijne doet er ook erg lang over om in slaap te vallen, maar speelt niet echt. Wel soms roepen en zeuren. Maar ik herken het enigszins ook.