23 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de e Gidsen van snuggles en dreams gekocht en heel consequent gevolgd, sindsdien een kind dat fantastisch slaapt. Ik volg ze ook op instagram waar ze regelmatig gratis tips en tricks deelt. Zij werkt met gecontroleerd huilmethode, als je absoluut tegen dit bent is er nu ook de slaapcursus van happy baby coach Anja caers. Zij heeft een cursus over liefdevol en verbindende slaapcoaching, ik heb deze zelf niet gevolgd omdat die nog niet bestond, maar ze is wel een fantastische babyosteopate en heeft me met andere issues geholpen. TomTom van beide vrouwen: witte ruis, ik heb zo een klein machine gekocht en is een wondermiddel

4 jaar geleden

Wij hadden hetzelfde probleem. Ze viel altijd bij de fles al in slaap. Maar naarmate niet meer. We hebben van alles geprobeerd. Boekje lezen op de kamer, zodat ze aan haar kamer went, op bed leggen, ernaast zitten en geen aandacht aan besteden of soms opnieuw neerleggen en laten huilen. Dat was echt verschrikkelijk. Soms zaten we pas om 22.00 uur aan tafel. Toen hebben we besloten dat het voor ons dochter niet leuk was en voor ons ook niet. Dus hebben we het even zo gelaten en vooral kijken wat wel lukt. Een aantal weken later hebben we het weer opgepakt. Boekje lezen op de slaapkamer, op bed leggen, muziekje aan en laten huilen. Binnen 1 week sliep ze zelfstandig. 1 tip: zet de babyfoon geluid uit! Want gehuil van je kind gaat door merg en been

4 jaar geleden

Reactie op Tinne83

Ik heb de e Gidsen van snuggles en dreams gekocht en heel consequent gevolg ...
Klinkt goed! Vroeg mee begonnen of ook recentelijk? White noise werkt hier ook goed, maar in bed neerleggen is gelijk staan en huilen, steeds harder tot je hem oppakt.. een consequentie methode is nodig idd, even de juist vinden!

4 jaar geleden

Reactie op Xuan_nguyen84

Wij hadden hetzelfde probleem. Ze viel altijd bij de fles al in slaap. Maar ...
Ik denk ook dat het laten huilen uiteindelijk wel moet, maar hoelang?! Het voelt eindeloos als ik dat sporadisch probeer, hij brult dan rustig een uur door en geeft niet op door te gaan liggen 😨. Misschien dus consequent wel blijven doen en hopen dat het binnen een paar dagen lukt.. durf er steeds niet aan te beginnen

4 jaar geleden

Ik heb ook de zelfde probleem mij zoontje is 1 jaar en nog steeds zelfde sslaapt niet in zijn eigen bed in eigen kamer nee hij slaapt tussen ons in en jaa hij wilt gewiegd worden tussen armen in slaapvallen of op me benen soms want soms heb ik kracht meer in me armen omdat hij nu best zwaar is geworden🙈😑 maar ik heb ook van alles geprobeert maar dan nog hij huilt harder en harder helemaal over stuur dan is hij helemaal klaar wakker en gaat pas heel laat weer slapen ppff maar iedereen succ6 ik hoop dat het snel goed komt met alle kinds die nog niet zelfstandig in slaapvallen

4 jaar geleden

Reactie op Tinne83

Ik heb de e Gidsen van snuggles en dreams gekocht en heel consequent gevolg ...
Ik volg haar ook maar kan jammer genoeg de 450 niet betalen en zeker de 650 niet

4 jaar geleden

Reactie op seb-24

Klinkt goed! Vroeg mee begonnen of ook recentelijk? White noise werkt hier ...
Redelijk vroeg mee begonnen, maar dat maakt niet uit, ze heeft gidsen voor elke leeftijdsgroep. Kinderen moeten echt leren zelfstandig in slaap te vallen, dat kunnen ze niet van nature en op 4 maanden begint dat echt merkbaar te worden en moet je hen echt helpen, dit gaat niet zo maar voorbij. Boekjes en liedjes en tutjes zijn allemaal slaapassociaties en moeten volgens haar vermeden worden, ze moeten echt leren zelf zonder middeltjes leren slapen om zo elke slaapcyclus aan elkaar te breien. Het is gecontroleerd laten huilen, dus met een techniek, van liefdevol laten huilen mr toch laten weten dat je er bent, afhankelijk van de leeftijd, met truckjes en tijdframes waarin je ze mag laten huilen zonder dat ze zich verlaten of bang voelen. Voor ons echt een redding geweest. Gewoon online, digitaal te bestellen, is een ebook

4 jaar geleden

Reactie op Tinne83

Redelijk vroeg mee begonnen, maar dat maakt niet uit, ze heeft gidsen voor ...
En zoals ik zei, zeker volgen op instagram, daar leer je nog vaak bij, omdat het ook een ongoing proces is dat regelmatig bijgestuurd moet worden

4 jaar geleden

Reactie op Sorayyah

Ik volg haar ook maar kan jammer genoeg de 450 niet betalen en zeker de 650 ...
450? Ze kosten 45€ per boek...

4 jaar geleden

Hey mama eerst en vooral voel ik je slaaptekort zo hard! Ik volg al hun tips en tricks zoals een fout die ik maakte was dat ik ze 'smorgens 3 uur wakker hield soms wel 4 uur en het mag' 's morgens maar 2 uur wakkertijd zijn. Ik word ook zo hopeloos van want sommige ouders hun kind slaapt door van 19 tot 7🤔🤔🤔 hoe doen ze dat toch... Ik heb een vast schema geef haar voldoende eten en drinken... Maar bij mij is het een slaapaccosiatie namelijk de fles... Nu ben ik bezig met het haar af te leren en vandaag ook een slaapzak gekocht sommige ouders zeggen dat ze daardoor minder snel wakker worden

4 jaar geleden

Reactie op Tinne83

450? Ze kosten 45€ per boek...
Of bedoel je happy baby coach want daar weet ik de prijs niet van

4 jaar geleden

Reactie op Tinne83

Of bedoel je happy baby coach want daar weet ik de prijs niet van
Ja die.. Ik volg ook de slaapjuf van Nederland en ook slaapcoach fenna

4 jaar geleden

Haar slaapcursus kost 79€ voor een jaar acces en 250€ voor levenslange. Ik denk dat je je het verward met haar andere cursus happy baby, die is idd duurder

4 jaar geleden

Hier zijn we fan van de instagram slaaptipsvoorbabys. Heb ook al twee gidsen gekocht en heeft ons heel goed geholpen. Ook het boek SLAAP hebben we veel uitgehaald

4 jaar geleden

Bij ons heeft hij ook heel hard gehuild en gegild tijdens de coaching, en dat is normaal, want hij was boos dat we hem niet wiegden of rondliepen en dat is de enige manier dat hij zich kan uiten en hij begreep niet wat er gebeurde, is hartverscheurend mr het is echt de moeite om vol te houden, want nu gaat hij zonder slag of stoot slapen en ligt vaak nog 10min wakker in z’n bed m, een beetje te rusten. Ik heb ook vaak gedacht, ik geef het op en mijn man zei ook om te stoppen en toch hebben we het gedaan en is hij nu gelukkig. Liefdevolle grens, jij weet dat dat het beste is voor hem, ook al is het niet leuk. Eigenlijk hetzelfde als elke dag snoep weigeren, hij zal het niet leuk vinden en huilen mr jij weet dat dit het beste is

4 jaar geleden

Reactie op Tinne83

Bij ons heeft hij ook heel hard gehuild en gegild tijdens de coaching, en d ...
Wow heftig e

4 jaar geleden

https://www.isala.nl/patientenfolders/6121-ritme-en-regelmaat-voor-uw-baby/ Hier heb ik heel veel aan gehad. Wij hebben nu eindelijk een ritme en een uitgerust kind. Wat een rust... eindelijk... wel de eerste paar dagen in slaap gehuild, maar nu vaak maar 1 minuutje huilen en dan zelf slapen. Ik geef nog wel de borst voor het slapen gaan, maar lev haar wakker in bed. Spreek haar lief toe en loop weg. En voor het slapen gaan een ritueel; schone luier geven en daarna papa weltrusten-kusje geven, op de slaapkamer voor het gordijn dichttrekken de wereld welterusten zeggen en dan de borst.

4 jaar geleden

Reactie op Tinne83

Bij ons heeft hij ook heel hard gehuild en gegild tijdens de coaching, en d ...
Oh.. zelfde probleem hier:( rondjeslopen en dan nog wiegen... het is zo moeilijk.. ik ga ook de coaching proberen..

4 jaar geleden

Wij ervaring met Slaapcoach rond 8 maanden. Drie weken lang logboeken ingevuld met elke dag feedback. Dochter werd tussen 6-7 maanden elk uur huilend wakker, wilde dan alleen na paar slokjes melk verder slapen, geen echte honger. Daarna ging het vanzelf iets beter maar alsnog slechte nachten, en overdag ook wisselend. Op 8 maanden Slaapcoach ingeschakeld en binnen een week sliep ze door, van 18.30 tot soms 05.00 maar meestal 06.00 uur. Ik zou het zeker aanraden!

4 jaar geleden

Wij hebben voor onze eerste een slaapcoach ingeschakeld. In slaap vallen ging prima maar als hij ‘s nachts wakker werd wilde hij niet meer verder slapen. Met haar tips binnen 1,5 week een goede slaper. En wij hebben toen zeker een 8 maanden aangemodderd. Wij hebben Merel ingeschakeld https://opvoedingsondersteuningutrecht.nl. Uiteindelijk maar 2 consulten nodig gehad en en de eerste week veel discipline.