84 Reacties
4 jaar geleden
Hi,
Ik heb geen ervaring van de draagdoek, omdat mijn dochter gelijk vanaf het begin in haar eigen bedje heeft geslapen. Maar wat misschien wel helpt is inbakeren? Mijn dochter miste de geborgenheid in een voor haar groot bed (ledikant). Door haar in te bakeren slaapt ze heerlijk. Misschien omdat ze in dr draagdoek erg geborgen slaapt, mist ze dat nu. Wie weet helpt het!
4 jaar geleden
Hier ook korte slaapjes overdag in bed.
Misschien helpt het om een kledingstuk met jouw geur bij de baby te leggen en zachtjes een liedje aan.
Ik doe weleens de voedingskussen in haar bedje zodat ze zich wat veiliger voelt. Wel met cam aan om goed in de gaten te houden.
4 jaar geleden
Ik heb altijd gedragen en ben juist express naar het bedje gegaan. Helaas slaapt hier ook vaak kort als ik niks doe. Wat mij wel heeft geholpen is en er zeer dicht in de buurt te zijn. Het valt dan op dat hij altijd na dezelfde tijd uit zijn slaap komt. Als dat gebeurd doe ik dezelfde dingen als bij het in slaap komen. Zo help ik hem naar de volgende slaapcycles. Dan pakt die wel 1.5 uur... het schijnt zo te zijn dat ze moeten leren doorslapen overdag.
4 jaar geleden
Hier vanaf de eerste week in eigen bedje gelegd. Slaapt nu heel de nacht door. In de voormiddag een dutje van een uurtje in zijn park en in de namiddag een dutje van 2 à 3 uren. Draagdoek heb ik nooit gebruikt.
Inbakeren is volgens mijn vroedvrouw een slecht idee omdat het zeer moeilijk af te leren is op latere leeftijd.
4 jaar geleden
Ik heb een app met ruis bijvoorbeeld hartslag of stofzuiger kun je dan kiezen ( nog heel veel ander keus) de tijd kun je zelfs instellen en de forlume dit werkt bij ons echt bijzonder goed...
Ook hebben wij een inbaker slaapzakje voor als ze echt heel onrustig is.
Ze slaapt hier in een baby nestje in bed - Co sleeper of in de bak van de kinderwagen.
Hopelijk kun je iets met de tips :D
( onze baby is nu 10 weken)
4 jaar geleden