84 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Tatjana_x
Bij eigen ervaring heb ik gemerkt om haar wat te laten piepen of jammeren. ...
Dankjewel voor de leuke berichje haha je heb wel gelijk moet ik zeggen als hij peuter word dan heb ik zkkr een klein probleempje🙈🤗 haha hoop dat het wel goed komt. Hij heeft middag dutje lkkr 2,5 uur geslapen heerlijkk nu zijn we aan het knuffelen lkkr🥰🥰 hij groeit zkkr goed gelukkig😁 daar maak ik me niet zorgen om😁
4 jaar geleden
Hier wil dochterlief, van 14 weken, na de fles van 16.30u naar bed, en slaapt dan vaak door tot 21.30/21.45 dan geef ik haar weer de fles, en slaapt ze daarna gelijk weer verder. Het betekend dus dat ze vaak al om 17.15u op bed ligt ën aan haar diepe slaap begint. Herkent iemand dit? We geven nu 5x165 en dat is voor haar voldoende. Ook is het wel dat ze in de nachten nog regelmatig om half 5 komt, soms niet en slaapt ze de nachten door. Herkenbaar? Ik hoor t graag.
4 jaar geleden
Reactie op Julienne
Hier wil dochterlief, van 14 weken, na de fles van 16.30u naar bed, en slaa ...
Hoi, dit hadden wij voorheen ook, met als resultaat dat ze vaker rond 5 uur in de ochtend de slaap uit had. Nu gaat ook rond 16:30 naar bed maar wekken we haar na een uurtje. Dan gaan we even wandelen, douchen en rond 18:30 flesje en gaat rond 19:15 naar bed, om 22:00 nog een droomfles en slaapt dan door tot 7:15.
4 jaar geleden
Om 07:30 fles 1 , 11:00 fles 2, 15:00 fles 3 , 18:30 fles 4, 22:00 fles 5. Geven 5x180cc
4 jaar geleden
Mijn zoon is 15 weken oud na de flesvoeding in de nacht slaapt hij daarna niet meer iemand tip of iets want ik weet niet meer wat ik moet doen. Hij blijft echt 3 uurtjess wakker in de nacht. Ik heb van alles geprobeerd maar hij wil gewoon niet slapen en als hij niet slaapt kan ik ook niet slapen
4 jaar geleden
Reactie op PandorQa
Bij ons heeft lopen geholpen tot dat ze sliep daarna in bedje leggen. Als z ...
Ik probeer echt van alles blijbaar heeft hij keelpijn waardoor hij niet kan slapen zetpil gegeven dus vanacht even aankijken hoe het verloopt op me schoot slaapt hij wel prima zodra k hem neerleg in bed word hij wakker in enkele minuten.
4 jaar geleden
Mijn zoontje is 4 maanden slaap heel slecht overdag en nacht iemand een tip??wat ik hieraan kan doen.. hi word telkens tussendoor wakker wilt geknuffeld worden en dan slaapt die zodra k hem op bed leg word hij weer wakker binnen paar minuten wat kan k doen hij slaapt nog steeds niet door in de nacht word nog al vaak wakker en na 5uur ochtent is hjj klaar wakker en gaat hij spelen😳 overdag bij zijn dutjes het zeltde verhaal valt die in slaap en enkele minuten later is die weer wakker
4 jaar geleden
Reactie op semos
Mijn zoontje is 4 maanden slaap heel slecht overdag en nacht iemand een tip ...
Dat hij niet doorslaapt is heel natuurlijk hoor 😊
Hoe ziet de dagritme eruit? Heeft hij vaste tijden?
Bij mijn dochtertje van 4maand ziet er zo uit ( ik geef wel borstvoeding om de 2à3u op vraag ).
9u - wordt ze wakker ligt nog met ons in bed
We spelen wat en eten.
Tegen 13u - middagdutje tussen 1à3u
Erna terug gewoon spelen en eten
Tegen 17à 18u - dutje van 30min à 1u
Terug bezig en
20u30 - pyama aan eten geven
21u - slapen
24u - eet ze nog is slapend
En dan wordt ze nog om de 2 à 3u wakker voor te eten bij me
4 jaar geleden
Mijn zoontje deed ook haze slaapjes overdag van 30 tot 45 min. Vanaf 3 maanden ging hij langer slapen. Ik gebruikte ook een draagdoek buiten de deur en dan sliep hij idd zo 2 a 3 uur lang. Nu is hij 4,5 maand en slaapt hij in draagdoek niet meer lang, maar wel in bed. Die babies veranderen veel. Is toch elke keer weer uitproberen en goed op signalen letten wat ze nodig hebben. Maar rond 30 /40 min slapen is vrij normaal van wat ik hoor van velen. Groetjes!
4 jaar geleden
Reactie op Tatjana_x
Dat hij niet doorslaapt is heel natuurlijk hoor 😊
Hoe ziet de dagritme eru ...
Dankje voor de reactie hij heeft opzich redelijk vaste tijden alleen met slapen is het een rommeltje hij is over 2 weke 5maanden ik merk dat hij minder wilt drinken en niet altijd zijn de flesjes op van 180/200 cc mijne slaapt 18:30 hij valt dan in slaap heb van alles geprobeert ook om later na bed maar is en blijft het zelfde verhaal ik word soms zo moe door die nachten die ik om de uur uit me bed moet soms komt die ook lekker tussen ons in slapen.
4 jaar geleden
Mijn dochter is nu over een week 5 maanden. Ze maakt alleen per keer 30 a 45 min slaapjes overdag. Wat niet zo gek is, denk ik want ze gaat naar bed 1830-1900 en slaapt door tot 0600-0700. Ik probeer een schema bij te houden juist omdat ze een catnapper is. Elke 1,5h - 2h maakt ze een dutje. Ik gebruik wel de little ones programma. Eerlijk gezegd weet ik niet of die programma zo goed werkt of dat mijn dochter gewoon goed kan slapen overnacht 🤷♀️
4 jaar geleden
Hello ik heb echt hulp nodig want ik word er heel moe en sagarijnig van. Mijn zoon word snachts wakker voor voeding rind half2 drinkt ongeveer 130/150cc en slaaapt daarna niet meteen door hij is bijvoorbeeld nu pas gaan slapen 3uur nachts word nog tussen door wakker. Iemand die mij kan helpenn wil geen kind later hebben die snachts gaat zitten spelen want dan zal ik gek worden..!! Gellukkig werk ik niet maar als dat laterzal gebeuren en hij elke nacht dit soort gedrag gaat doen jaa dan heb ik echt een probleem
4 jaar geleden
Reactie op semos
Hello ik heb echt hulp nodig want ik word er heel moe en sagarijnig van. Mi ...
Is hij wel rustig als hij wakker is in de nacht?, als mijn dochter wakker woord en een flesje krijgt dan leg ik haar daarna in de Co sleeper en het gebeurd wellis dat ze niet gelijk slaapt maar ze is wel rustig en valt later wel in slaap en kun je zelf gewoon je ogen dichtdoen.
Maar als jouw zoontje niet rustig is wordt dat lastig.
Slaapt hij in de avond veel??
Anders 2 uurtjes wakker houden even op zijn buikje leggen om te spelen ( dat is erg vermoeiend) en dan slaap tie misschien ook beter??
Het kan zijn dat hij zijn ritme om gooit?
Hoe is hij overdag?