84 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op semos

Hello ik heb echt hulp nodig want ik word er heel moe en sagarijnig van. Mi ...
En baker jij hem in toevallig, ik doe dit zelf bijna nooit maar naar een prikje of als ze onrustig is door bijvoorbeeld een sprongetje dan doe ik dit wel en dat lijkt wel maagiee dan slaapt ze ook erg goed.

4 jaar geleden

Reactie op 2deliefde

Is hij wel rustig als hij wakker is in de nacht?, als mijn dochter wakker w ...
Nee hij gild en piept k geef zijn flesje drinkt die niet hij doet heel lastiggg ik word er zo moe van. Ik probeer alles om die ritme in te blijven of te komen maar het wilt maar niet overdag zelfde verhaal hij slaapt algemeen heel slecht op schoot is het prima slapen zorda op bed dan begint hij weer met gillen hij slaapt nu laatste paardagen totaal 6/7 uurtjes in de nacht terwel hij hiervoor lekker 11/12 uur in de nacht sliep en deed niet moeilijk kreeg flesje soms at die 80cc soms 100cc viel weer lekker in slaap nu k begrijp het niet hij slaapt ik leg hem op bed over 10 a 15 min begint hij weer te huilenn ben k weer bij hem neem k hem op schoot slaapt die weer ik word er niet goed van waardoor k ook ga huilen en dan plus mij man die er dan mee gaat bemoeien terwel ik zeg laathem slapen want hij moet slapen het is donker gaat die met hem lopen spelen of tegen hem praten tja wat gebeurt er dan word die wakker en dan gaat hij dat blijven doen elke nacht k zie het echt niet zitten word een beetje gek van! Ik val gewoon in slaap terwel ik zit op de stoel en de kleine op me schoot wat heel gevaarlijk is. Ik kan me zelf niet tegen houden ben ook een mens ik heb het echt zwaar en weet niet wat k hier aan moet doen. Ik hoor verhalen mij kind slaapt van 19:00 tot de volgende ochtend 07:00 dan denk k wrm mij kind niet oke elk kind is anders klopt of waar heb k het slecht gedaan ga ik lopen twijfelen over mij moederschap en dan huil ik weer ik slaap inntotaal max 2 uurtjes de rest van de nacht ben ik wakker en bezig met de kleine. Dankjewel voor je reactie k moet echt iets inschakkelen want dit kan gewoon niet later gaat hij het alleen maar doen en dan zal nooit meer goedkomen

4 jaar geleden

Reactie op semos

Nee hij gild en piept k geef zijn flesje drinkt die niet hij doet heel last ...
Ik zie dat hij 4 maanden Is mijn dochtertje slaapt ook veel slechter dan eerst ook 4 maandjes oud. Dus misschien beetje daar door. Wel zou ik langs de huisarts gaan misschien zit er iets niet lekket bij hem. Ik heb ook wellis gehoord dat een fysio of een... Kom eceb niet op de naam maar die kunnen voelen of er wellicht iets vast zit. Ik begrijp dat het erg zwaar is , misschien kan er iemand oppassen een middagje dan kun jij even bij slapen? Dat doet vast goed. Niet aan jezelf twijfelen het licht niet aan jou. Pak zelf je rust daar heeft jou kindje ook baat bij bij een moeder die uitgerust is. Succes ik hoop dat de dokter misschien iets kan doen en zorg voor oppas bijvoorbeeld 1 x in de 3 dagen dan kun je wat bij tanken.

4 jaar geleden

Reactie op semos

Nee hij gild en piept k geef zijn flesje drinkt die niet hij doet heel last ...
Wat vervelend zeg voor jou. Wij hebben de eerste drie maanden ook erg getobt met onze meid, en ze wilde steeds niet slapen. Totdat k er achter kwam dat ze last had van verboden reflux, we hebben daar nu medicatie voor gehad en dat werkt prima. Heb je zelf niet t idee dat het iets medisch is? Ben je al eens op een afstandje bij zijn bedje blijven staan, terwijl hij sliep en opgemerkt waardoor hij wakker word? Wij bakeren onze meid in met de pacco doek, en dat werkt ook super goed. Zou k je zeker aanbevelen om te proberen, probeer dit wel echt minimaal 4 dagen achter elkaar. In t begin vond onze meid t ook niet fijn en nu wil ze niets anders meer. En denk aan n osteopaat, om daar eens langs te gaan. Succes en sterkte hoor, hoop dat t snel beter gaat!

4 jaar geleden

Reactie op Julienne

Wat vervelend zeg voor jou. Wij hebben de eerste drie maanden ook erg getob ...
Dankjewel voor je reactie. Hij is bijna 5 maanden k ga morgen de huisarts even bellen want heb geen flauw idee. Bakeren heb ik in het begin gedaan alleen mij zoon is zo actief bezig met zijn armpjes handjes🙈 dat hij ze telkens er uit kreeg hahah was grappig om te zien ook. Ik heb wel eens bij zijn bedje gestaan maar geen flauw idee wrm die wakker word misschien heeft hij ook wel verboden reflux ik weet het niet enige wat ik weet nu op ditmoment heb een zware nacht gehad ben kapott. Maar ik zal zekker zo snel mogelijk hulp inschakkelen overdag slaapt hij ook slecht max 30min vooral middag dutje

4 jaar geleden

Reactie op semos

Dankjewel voor je reactie. Hij is bijna 5 maanden k ga morgen de huisarts ...
Merk je verder niet dat hij veel slikt na de voeding? Ik zou wel echt op je strepen staan bij je huisarts, weet niet hoe die bij jullie is maar hier werd ik de eerste twee keren gewoon weg gestuurd met: laat maar huilen. Evt. zou ik aankaarten dat je toch naar een kinderarts wil! Sta op je strepen hoor. Veel succes en hopelijk komt er een betere tijd aan. (Kan je de kleine wel eens bij iemand brengen zodat je zelf wat rust krijgt?)

4 jaar geleden

Reactie op Julienne

Merk je verder niet dat hij veel slikt na de voeding? Ik zou wel echt op je ...
Ja dat wel hij slikt wel vaak waardoor hij daarna erg aan het hoesten is ik ga morgen de huisarts bellen huilen werkt niet altijd.

4 jaar geleden

Reactie op semos

Ja dat wel hij slikt wel vaak waardoor hij daarna erg aan het hoesten is ik ...
En ga zekker achteraan nu slaapt hij gelukkig dat zal ook niet lang duren hahahaha

4 jaar geleden

Reactie op semos

Ja dat wel hij slikt wel vaak waardoor hij daarna erg aan het hoesten is ik ...
Dan heb je best kans dat hij toch ook last heeft van verborgen reflux. Wij hebben omeprazol gehad, werkt als een trein!

4 jaar geleden

Reactie op Julienne

Dan heb je best kans dat hij toch ook last heeft van verborgen reflux. Wij ...
Hij is zekker wl wat ook slaapproblemen want voor dat die slaapt gild hij heel ergg hij wilt niet drinken heeft ook heel weinig gedronken vandaag zodra k hem jn bed leg word die wakker hij valt ook moeilijk in slaapt piept voor dat hij slaapt weet gewoon niet wat er is met hem😰 maar huilt heel erg wil niet zomaar zetpil geven maar als dit zo door gaat zal k hem wel eenzetpil geven

4 jaar geleden

Reactie op semos

Hij is zekker wl wat ook slaapproblemen want voor dat die slaapt gild hij h ...
Klinkt voor mij echt bekend! Morgen gelijk bellen!

4 jaar geleden

Reactie op Julienne

Klinkt voor mij echt bekend! Morgen gelijk bellen!
Ja zkkr weten dankjewel ik zak ook aan de huisarts vertellen misschien heeft hij verborgen reflux want 10x ga ik meestal voor niks er is niks aan de hand ze kijke na het keel luisteren na de longen en ja ga maar na huis. Ik herken dit gedrag niet bij mij zoontje laatste paar dagen is dit aan de spel vervelend voor hem en ook voor mij vooral als die niet slaapt in de nacht nogmaals erg bedankt dit app is echt geweldigg zo leer je veel en de tips die je mee krijgt supper!!

4 jaar geleden

Nou ik heb de huisarts gebelt voor mij kleine we gaan straks daarna toe🙈😰 hoop dat ze ons niet zomaar wegstuurd

4 jaar geleden

Reactie op semos

Nou ik heb de huisarts gebelt voor mij kleine we gaan straks daarna toe🙈😰 ...
Heel erg veel succes, gewoon zeggen dat je geholpen wilt worden als ze je niet serieus neemt. Komt vast goed. Vertel alles goed leg het goed uit. Succes

4 jaar geleden

Reactie op 2deliefde

Heel erg veel succes, gewoon zeggen dat je geholpen wilt worden als ze je n ...
Nou dankjewel ze heeft me niet serieus genomen k heb een klacht achtergelaten want het was niet mij eigen huisarts de keel is rood ze zij gebruik zetpill paar dagen kijk het even aan hoe het gaat k was boos want ik vertelde misschien is het een verborgen reflux nou nee dat kan niet want het zal dan sins de geboorte hebben bla bla bla k wert nog meer boos k liep weg k zei oke prima dan zijn we klaar en ging opstaan.. huisarts in opleiding volgens mij ppff k weet ook wel dat ik een zetpil kan geven maar k zal paar dagen even aankijken en dan weer bellen!!

4 jaar geleden

Reactie op semos

Nou dankjewel ze heeft me niet serieus genomen k heb een klacht achtergelat ...
Gewoon bellen dan vragen of iemand jou kan helpen. Zet het door het is jouw kindje als moeder weet jij wel wat goed of niet goed is bij je kindje!! Ik hoop dat een andere huisarts meer kan betekenen voor jou!! Succes!

4 jaar geleden

Reactie op semos

Nou dankjewel ze heeft me niet serieus genomen k heb een klacht achtergelat ...
Hoe is het ondertussen met jou en de kleine?

4 jaar geleden

Reactie op Julienne

Hoe is het ondertussen met jou en de kleine?
Gaat een stuk beter gelukkig dankjewel voor de berichtje

4 jaar geleden

Reactie op semos

Gaat een stuk beter gelukkig dankjewel voor de berichtje
Dat klinkt goed gelukkig zeg.

4 jaar geleden

Reactie op 2deliefde

Dat klinkt goed gelukkig zeg.
Ja zkkr weten🤗 dankjewel voor de reactie’s en tips allemaal