84 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Julienne
Wat fijn zeg, nu kan je helemaal genieten. Wat was het uiteindelijk, gebrui ...
Nouw genieten doe ik nog niet echt maar middag dutjes gaan nu wel beter gelukkig. Nee ik gebruik helemaal niets hij heeft nog steeds wel af en toe last huisarts heeft niet gedaan en nu met de virus wil k liever ook thuis blijven.
4 jaar geleden
Dag allemaal mijn zoon is 23weken en slaapt heel onregelmatig word telkens wakker ook in de nacht hij drinkt zijn flesje om 18:00/18:30 soms slaapt hij tussen 18:30/19:00 maar dan 15 min en dan huilt die weer geef ik zijn speen ga ik weg na 3 min weer gehuil pak ik hem op is het over slaapt die zet ik in bed na 30 min weer wakker weer zelfde verhaal en zo gaat het een beetje hele nacht door hij slaapt misschien 2 uurtjes achterelkaar goed door en de rest van de uren word die wakker huilen drinken soms en soms wilt die geen speen niet knuffel geen fles en is het maar huilen. Soe ik schone luier weer zelfde tot de ochtend gaat het zo door middag dutjes het zelfde hij slaapt eigen kamer nu laatste paar dagen omdat hij tandjes krijgt naast mij in bed. Maar dan moet ik ook slspen🤣🙈 mag k niet weg want dan word die weer wakker. Iemand tip of iets want dit is zo vermoeind😰😰