18 Reacties

3 jaar geleden

Heb precies een zelfde topic gestart gisteren! Mijn dochter word 14 december 14 maanden en wilt overdag absoluut niet slapen al 3 dagen! Moord en.brand! Denk dat het een fase is!

3 jaar geleden

2 dagen ook rond half 7 wakker, vandaag half 8, dus daar mag ik niet over klagen haha

3 jaar geleden

Hier ook. Zoontje werd snachts heel veel wakker. Nu gebruik ik een verdamper met sinaasappel geur en nu slaapt hij de nacht door. Tot zeker wel 5 uur 🙈

3 jaar geleden

Hier ook !!!! Voel me nu gelukkig niet meer alleen ❤

3 jaar geleden

Same here. Overdag overgegaan op 1 slaap en zo slaapt hij wel minimaal 1.5 uur. Snachts wordt hij ook vaak wakker en gaat staan in bed en schreeuwen, lastig weer in slaap te krijgen. Hoop dat het een fase is, want ik was net blij dat hij de nachten doorsliep.

3 jaar geleden

Onze zoon brengen we naar bed rond 19.00 en word om 00.30 weer wakker en dan beetje zeuren maar geef er niet te veel aandacht aan ! Vervolgens valt hij is slaap en dan is het om 05.00 weer bal dan krijgt hij zn flesje ! En mag hij spelen en dan rond 07.30 heeft hij zn morning nappie

3 jaar geleden

🙋yup hier ook!! Ik ben blij te lezen dat er meer zijn, voel je je niet zo alleen. Zal er wel bij horen bij de leeftijd denk ik. Hij is 13 maanden en begint met lopen. Ik dacht dat het daarmee te maken heeft. Je gaat van alles denken. Kiezen? Nachtmerries? Verlatingsangst? Overdag mag ik blij zijn als het lukt dat hij 30min. Slaapt. 😅

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje waren het de doorkomende tandjes waar hij last van had.

3 jaar geleden

Mijn zoontje word ook vaak wakker in de nacht en is 4 uur meestal klaar wakker wil daarna niet gauw weer slapen zijn we 3 uurtjes verder ongeveer en dan slaapt die eventjes en is weer gauw wakker. Hij is 14/12 14 maanden

3 jaar geleden

Oh we zijn hier niet alleen met ineens een vroege vogel 😅 Dochter nu 13,5 maand en sinds 1 week ineens ‘s ochtends 6 uur wakker en niet meer willen slapen. Normaal 7.00/7.30. Vragen ons echt af waardoor ineens. Misschien tanden of het lopen, hopelijk een fase.

3 jaar geleden

Ja, ook hier opeens de hele week 05:15 wakker en ook lastiger met in slaap vallen. Heftig! 13 maanden sprong icm dromen inderdaad? Hoe dan ook, het is een fase...😉😅

3 jaar geleden

Kenzo is altijd al een hele slechte slaper geweest, kan de doorgeslapen nachten nog steeds op 2 handen tellen helaas. Meneer kan tussen half 11 en 3 uur wakker worden (elke dag anders) en dan is het 1 groot drama, dus slaapt die maar bij ons verder in bed (i know niet het beste, maar wil ook nog een beetje functioneren 🙈)

3 jaar geleden

Oei, onze dochter is ook net 14 maanden maar die periode hebben wij HOOP IK achter de rug.. Duurde 5(!!!) weken. En nu slaapt ze als een roosje en zijn we al een week lang er niet meer uit geweest snachts. Dus hou vol, ik denk dat het weer beter wordt! Hihi

3 jaar geleden

Reactie op Karlijn3

Kenzo is altijd al een hele slechte slaper geweest, kan de doorgeslapen nac ...
Ooh wat fijn dat ik niet de enige ben mij zoontje is ook zo en slaapt maar ook verder in ons bed kan er ook niet veel aan doen. Het is wel erg vermoeind en zelf heb gewoon lichaamelijke klachten omdat ik niet lekker kan slapen met hem tussen ons😰

3 jaar geleden

Ja, echt vreselijk momenteel. ‘S nachts heel vaak wakker en hij komt niet meer in slaap en zelfs overdag lukt het niet meer. Wil alleen maar vastgehouden worden. Wij hebben al een week 4-5 uur slaap per nacht. 😞

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne12

Ja, echt vreselijk momenteel. ‘S nachts heel vaak wakker en hij komt niet m ...
Ik voel het zelfde 4/5 uurtjes is echt veelste weinig voor ons hou geen kracht meer over om huishouden te doen ben dag en nacht bezig met de kleine gelukkig heb ik er 1:) wat doen ouders met 2 of meerdere kinderen ongeveer zelfde leeftijd zou echt dubbel vermoeiend zijn. Gelukkig als de kleine middag slaapt doe k ook een dutje anders val ik om😰

3 jaar geleden

Reactie op semos

Ik voel het zelfde 4/5 uurtjes is echt veelste weinig voor ons hou geen kra ...
I know.. en over 5 weken heb ik een keizersnee staan van nummer 2 😱

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne12

I know.. en over 5 weken heb ik een keizersnee staan van nummer 2 😱
Ooo lijkt me echt heel zwaar succ6