24 Reacties
5 jaar geleden
Precies dezelfde klachten pfff
Ben het zwanger zijn helemaal zat, sorry maar echt... al die kwaaltjes enzo. Niet slapen, maagzuur, krampen, jeukende ogen, verstopte neus, etc... ik ben zwanger van de 4e. 35 weken morgen. En dan ook nog een geestelijk en lichamelijk beperkt kindje erbij, mijn jongste zoon maakt dat het zwanger zijn helemaal zat. Pfff en die hormonen ook, maakt mij een vreselijk mens. En die stomme huilbuien... van mij mag ze nu wel geboren worden. Sorry voor mijn geklaag...
5 jaar geleden
Heeii allemaal!
Hier nog een die de laatste maand steets slechter slaapt.. wat een nachtmerrie sins deze week elke nacht veel pijn harde buiken en zit het in me rug en dat loopt zo door naar me benen en lieze dat je der gewoon beroerd van word kruik verzacht een beetje tege me rug maar hoe je ook ligt vooral t draaie doet zo zeer.. indalingsweeen? Voorweeen? Geen idee de vloskundige zei als je om de paar min moet puffe en dat houdt aan moet je bellen maar zover is het nog niet. Ik weet wel dat het echt slopent is zo nacht 10x naar de wc tussedoor en vraag ook niet hoe voel me soms echt berjaard 🙈🙈🙈 35 weken nu hrbben meerdere dezelfde symptomen?
5 jaar geleden
Ik slaap sinds een week met een kussen tussen mijn benen. Ik merk dat ik door de drukte op het werk erg moe ben en lichamelijk even niet lekker in mijn vel zit. Gister de laatste werkdag gehad, dus ik kan nu rustiger aan doen. Ik droom nog steeds heel erg veel, ze worden ook vreemder.
5 jaar geleden
Reactie op Mini-mouse
Heeii allemaal!
Hier nog een die de laatste maand steets slechter slaapt.. ...
Hier hetzelfde. Weet ook niet wat het is.