15 Reacties

3 jaar geleden

Drama queen hier hoor! Ene moment vrolijk, andere moment ineens overstuur om niks🤷‍♀️🤣 en dan ook nog kiezen die door komen

3 jaar geleden

Ohh dat ook nog! Dat helpt niet mee natuurlijk... 🤞 dat het van korte duur gaat zijn

3 jaar geleden

Hahaha, heb er nu 1 dramatisch aan mijn been hangen omdat ik hem niet wil optillen. Het is een fase...het is een fase.....het is een fase😂

3 jaar geleden

Hier ook drama en 4 kiezen die dachten gelijk door te komen, HELP

3 jaar geleden

Hier ook.. eten jullie kindjes ook zo slecht ineens? De mijne wil ineens bijna niks meer geen avond eten ook geen brood in de middag(avond wilt hij wel brood ) fruit gaat moeizaam hij wilt alleen banaan dingen die hij 2 weken terug super lekker vond lust ie ineens niet meer maar ik weet dus niet of het het sprongetje is of tandjes/kiezen of bijwerkingen van de bmr prik....

3 jaar geleden

Reactie op Mila96

Hier ook.. eten jullie kindjes ook zo slecht ineens? De mijne wil ineens bi ...
Ja ook... meestal als we het even laten staan dan eet ze uiteindelijk wel iets. Ze heeft idd ook last gehad van de BMR, maar dit is wel weer wat anders. We denken hier ook wel dat er hoektanden komen, dus vet toffe combinatie 🙈 maar dat drammerige enzo wijt ik wel echt aan de sprong..

3 jaar geleden

Volgens ‘oei ik groei app’ nog 6 dagen tot sprong 9 maar nu al ongelofelijk driftig als ze haar zin niet krijgt en slechter slapen. Ben benieuwd wat ons dan de komende weken nog te wachten staat 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Mila96

Hier ook.. eten jullie kindjes ook zo slecht ineens? De mijne wil ineens bi ...
Hier ook al paar dagen geleden nog de 14 maanden prik gehad en opeens eet die ook slecht hij at normaal ookwel slechtt maar de ovhtend en middag ging wel goed alleen het abind eten was slecht nu is alles slecht ochtend /middag avond geen brood meer alleen maar een flesje gaat er nog in fruit bepaalde fruit soort en pap wat die dan binnen krijgt tussen door drinkt hij water /thee dat gaat wel goed gelukkig. Het zijn allemaal spongetjes/fase hoop dat het zo snel mogelijk weer goed komt 🤗

3 jaar geleden

Reactie op AK1990

Volgens ‘oei ik groei app’ nog 6 dagen tot sprong 9 maar nu al ongelofelijk ...
Ja kan ook eerder beginnen natuurlijk, ik merkte t ook al een paar dagen van tevoren... nu heeft ze alleen hysterische huilbuien waarin we dr echt moeilijk stil krijgen (om niks ook...)

3 jaar geleden

Reactie op LittleK

Ja ook... meestal als we het even laten staan dan eet ze uiteindelijk wel i ...
Ja heb net eindelijk even goed in zijn mond kunnen kijken en de bovenste hoektanden komen ook door dus denk dat het hier een combi is van alles hopen dat het snel weer beter gaat dan zijn we er hopelijk weer even vanaf tot de volgende fase...

3 jaar geleden

Die van ons op de dag dat we de melding kregen van de start van sprong negen is het één groot drama. Hangen, hangen en nog eens hangen en vooral niet meer willen eten... zeker niet dat wat hij altijd lekker vond.. wij zijn net uit sprong 8 pas (12 weken terror gehad).. HELP

3 jaar geleden

Hier ook in sprong negen was echt terror in begin. Werd er zelf krobbig van kon nog niet uit zijn zocht verdwijnen of even met mijn dochter of knuffelen. Maar merk met grenzen stellen dat het steeds beter is. Dus als hij weer komt helemaal aan me hangen zeg ik ook gewoom nee, 'mama is....' en dan druipt hij vanzelf af en gaat hij rustig spelen. En als hij een ander moment gewoon rustig naar mij toe komt pak ik hem wel. Vind de woede aanvallen soms ook wel weer grappig, heel rustig spelen en dan opeens een heel drama(zonder dat er iets gebeurd) en als ik er niet op reageer gaat hij ook weer rustig spelen na een tijdje.

3 jaar geleden

Reactie op Marijke1988

Hier ook in sprong negen was echt terror in begin. Werd er zelf krobbig van ...
Oh das goeie tip nog! In de app zag ik er ook over staan dat ze idd op zoek zijn naar grenzen dus probeer dat zoveel mogelijk te doen, maar alsnog die random dramabuien verhelp je daar niet mee. Rottig dat er meer mensen last van hebben maar ergens fijn dat t niet alleen hier is 😅

3 jaar geleden

Is bij jullie het slapen nu ook echt drama? Of nja meer het in slaap komen.. pff iedere keer een heel drama en schreeuwen als ze naar bed moet, terwijl ze normaal echt super sliep overdag en in de nacht

2 jaar geleden

Wat geruststellend om te lezen dat onze dochter niet de enige is met drambuien wanneer ze haar zin niet krijgt 🥲 eten gaat hier ook slecht. Zelfs haar fruit is ze na een paar stukjes beu, terwijl dat er altijd goed in ging. Ze is ook ineens heel baldadig. Ze smijt soms uit het niets met haar speelgoed door de kamer, heb vernomen van de leidsters van het Kdv dat ze ook andere kindjes slaat als ze aan het speeltje komen waar zij mee aan het spelen was.. krijg zelf ook nog wel eens mep als ik haar corrigeer 🤣