8 Reacties
3 jaar geleden
Hier precies het zelfde! Maar moet wel zeggen dat als ik in haar mondje mag kijken of voelen ook 4 nieuwe tandjes/ kiezen doorkomen en er nog een paar onderweg zijn. En de volgende sprong is net begonnen.
Ik probeer haar zelf te laten eten soms met succes soms slaat ze alles weg. Dan maar niks. Geef haar altijd nog een avond fles met nu een extra schepje.
Ze komt wel weer met eten.
3 jaar geleden
Reactie op Angela-81
Kan het zijn dat hij geen hulp wil?
Dat doet mijn zoontje ook namelijk. Al ...
Precies dit wilde ik zeggen, mijn zoontje begon zijn avondeten ook te weigeren en dacht eerst last van zijn kiezen (wat ook wel zo was) maar het was meer dat hij ontdekt had om nee te schudden en dat hij kon weigeren te eten dit heeft echt wel weken geduurd en uiteindelijk was ik het zo zat dat hij niet een m'n vers gemaakte eten wilde proeven dat ik het bakje en de lepel op z'n tafeltje zette en zei dan doe je het zelf maar! En wat deed hij... Hij pakte de lepel en stopte hem in zijn mond haha vanaf dat moment krijg ik er alles van avondeten er weer in zolang het bakje maar voor zijn neus staat en hij zelf ook een lepel heeft waarmee die kan oefenen en stampen in z'n eten ook wil hij het nu allemaal uitgebreid onderzoeken geeft wel een rommel elke x maar het eten gaat tenminste weer helemaal goed gelukkig (hij is nu wel weer gestopt met goed brood eten😅tis altijd wel wat🙈) dus misschien kun je dat ook is proberen als je dat nog niet gedaan hebt wie weet werkt het bij jullie ook
3 jaar geleden
Ik herken dit wel. Ons zoontje had dit een paar weken geleden ook. Wilde zijn boterhammen niet meer op eten en ook de andere eetmomenten ging er weinig in. Slapen was ook hopeloos ‘s nachts. Na een paar dagen voelde ik dat er een kies door was gekomen en aan de overzijde van die kies nog een. Nu is de 1e kies zo goed als helemaal door en eet en slaapt hij weer beter. Ik heb er ook geen strijd van gemaakt, dat was voor allebei niet leuk geweest. Het heeft heeft best wel een week of 3 geduurd bij ons voor ik weer verandering zag.
3 jaar geleden
Oh ja en wat hier ook werkt, een klein lepeltje appelmoes (100% zonder toegevoegd suiker)