6 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg 😂 Zelfde probleem hier

3 jaar geleden

Gewoon zelf laten doen en dan zelf ook je tanden gaan poetsen, als jij eerder klaar bent dan je kind dan vragen of je mag helpen en dan bij hem/haar doen “hoe het hoort”. Ik heb dat zo gedaan sinds mn dochtertje 1 is en nu laat ze het me gewoon doen en na die tijd laat ik haar zelf nog een keer poetsen op haar manier.

3 jaar geleden

Reactie op Babymama-1998

Gewoon zelf laten doen en dan zelf ook je tanden gaan poetsen, als jij eerd ...
Goeie tip! Ze wil altijd bij ons poetsen dus misschien is dit een manier

3 jaar geleden

Bij ons helpt tot 10 tellen en goedzo zeggen tussendoor😁🥰, dan weet hij precies wanneer het tanden poetsen klaar is. En inderdaad tegelijk poetsen met zijn broer.

3 jaar geleden

Herkenbaar, al gaat het steeds beter! Samen tanden poetsen en haar ook mijn tanden laten doen en ik die van mijn dochter. Wat momenteel super goed werkt is haar liggend de tanden poetsen en benoemen wat ze allemaal gegeten heeft die dag en dat weg poetsen. Dus bijvoorbeeld: " ik zie hier nog een banaantje, even goed poetsen. Oh en hier nog een boterham " etc. etc. Succes!

3 jaar geleden

Hier Ing ik elke keer het zelfde liedje van dirk scheele tanden poetsenen zing die 2 keer 1 voor boven gebid 1 voor onder. En daarna mag ze zelf nog tandenpoetsen. Al vanaf het begin gedaan ook ql wilde ze niet wel liedje qfgemaakt en door gegaan tot het liedje afgelopen is.