Hoeveel tandjes hebben jullie kindjes? Onze dochter is van 29.10.2019 en heeft al een tijdje 4 tandjes.
Deze kwamen pas rond 8 a 9 maanden.
Ben wel benieuwd
Mijn dochter had op haar verjaardag eindelijk een tandje. Rond de elfde maand doorgekomen. Nu heeft ze er al 4🥳 2 onder en 2 boven. Die 2 van boven moeten nog wel goed doorkomen. Maar ze zijn er😁
Mijn dochter is van 12-10 en heeft 2 onder tandjes en verder nog niets te zien. Onder tandjes kwamen ook pas met 11 maanden dus we wachten hier rustig af haha!
Dochter van 25-10 heeft er boven 4 en beneden 4. En er komen 4 kiezen door. ...
De mijne van 31 10 ze heeft al een lange tijd zo gelijk wit tan lees op de plek van kiezen maar merk niet dat ze tandjez krijgt.. Is de procedure van een kies anders dan die van een gewone tand?
Onze kleine is ook van 29-10-2019 💙 hij gaat super hard en heeft nu 10 tandjes en 2 kiesjes😳 ook denken we dat er nu weer tanden bij komen maar hij showt het niet makkelijk. Hij kreeg zn eerst tandje met 5 maanden
Zoontje van 14/10/2019 heeft 10 tandjes en 4 kiezen en 2 kiezen die doorkomen hij kreeg zijn eerste tandtjes met 4 maanden😰 en sins dien kwelt hij erg veel en heeft er erg last van ook snachts met slapen enzo.. ppff zilieg en vermoeid 😴
Ons zoontje van 14 maanden heeft nu 2 tandjes onder en 1 boven. Boven is volgens mij ook de 2e op komst. Hij kreeg zijn eerste tandje pas 2 weken voor zijn 1e verjaardag🙈