68 Reacties

4 jaar geleden

Bij mijn kleine precies hetzelfde. Twee tandjes maar nog niet doorgekomen... ben ook benieuwd naar andere..

4 jaar geleden

Met 4 maand al hier😅 heeft er nu al 5 (bijna 6)😱

4 jaar geleden

Bij 4 maanden kwamen de onderste twee gelijk door nu bijna 8 maanden zitten er 4.

4 jaar geleden

Vanaf 4 maanden al heel erg aan het kwijlen elke keer denken we oké er komen tanden. Nu is ze 7 maanden nog niks.

4 jaar geleden

Twee tandjes zichtbaar op moederdag!! Hij is iets meer dan 7 maanden oud, en hij heeft er erg erg last van gehad..:( nu nog steeds maar minder gelukkig.. hebben jullie trouwens nog tips.? Ik weet nie of dentidox ofzo heegt geholpen bij me zoontje.. heb ook koude bijtring geprobeerd, maar alles alles ging in zn mond letterlijk alles zo zielig

4 jaar geleden

Hier nog niks, de contouren zijn wel al duidelijk zichtbaar maar er komt niks door.

4 jaar geleden

Ik merkte bij 6 mnd vooral dat hij minder at. Een kleine week. En iets jengeliger. En toen voelde ik 2 puntjes door, 2 dagen na elkaar beide ondertandjes. Hij is nu bijna 8 mnd maar bij deze tandjes is het gebleven tot nu toe

4 jaar geleden

Reactie op AsliYasin

Twee tandjes zichtbaar op moederdag!! Hij is iets meer dan 7 maanden oud, e ...
Ik had t advies van cb boven de 37,5 een zetpil te geven ,dat heeft hier geholpen in combinatie met dentinox over morgen 8 maandjes 4 tandjes door en de volgende is al weer op komst

4 jaar geleden

Wij hebben nu van die bijtringen met water erin, kunnen in de koelkast. Vind die van ons echt super fijn!

4 jaar geleden

Hier al 4 boven en 4 onder. Hij heeft er wel echt last van gehad. Overdag geef ik hem ook vaak tandenborstels enzo, soms met dentinox erop.

4 jaar geleden

Hier ook bij 3maandzo hard aan het kwijlen en we dachten tandjes onderweg nu 7maand nog altijd niks te bespeuren 😅😅 ze steekt nu wel alles in haar mond maar weet niet is het door tandjes of de leeftijd 🤷‍♀️🙈🙈

4 jaar geleden

Bij 5 maanden z’n eerste tandje en hij heeft er nu 4 🤩

4 jaar geleden

Bij ons bijna 8 maanden en nog steeds geen een tand te zien 🤔

4 jaar geleden

Reactie op PandorQa

Bij ons bijna 8 maanden en nog steeds geen een tand te zien 🤔
Hier hetzelfde! 🙋🏻‍♀️ 🙈😅

4 jaar geleden

8 maanden hier, nog geen tandje door. Onder zien We wel 2 bobbels/verdikking. Maar zet nog niet echt door. Ik zelf had erg laat pas tandjes. Was ruim 13 maanden vertelde mijn moeder laatst.

4 jaar geleden

Mijn zoon vanaf 4 maanden onder tandjes allebei nu 8 maanden is bezig met de boven tandjes die doorkomen😰 wel erg vermoeind voor mij en heel erg pijnlijk voor de kleine

4 jaar geleden

Met twee tandjes geboren ;p

4 jaar geleden

Hier rond de 4 maanden zijn eerste ondertandjes

4 jaar geleden

Hier rond de 4,5 maand de onderste 2 binnen 2 weken en nu is het een drama. Amper eten, slapen. Gisteren zelfs bij de HAP geweest en die vermoeden dat de volgende tandjes door komen. Nu de VSM Kind Chamodent druppels gehaald. Hopen dat het nu wat beter gaat. Ik herken mn dochter niet meer niks anders dan huilen en krijsen 😭😭

VRIEND

4 jaar geleden

Bij mijn zoontje van 8 maanden zijn er al 3 ondertandjes doogekomen afgelopen maand. Nu komen er boven 2 tegelijk door, en hij heeft er zoveel last van, heel hangerig, maar hij vertikt het om te slapen waardoor hij oververmoeid is... Inclusief papa en mama 😅 Eten doet hij ook heel Slecht nu! En hij poept zoveel! Het is zo zielig... Ik hoop dat ze snel door zijn! Ik gebruik wel dentinox, lijkt het eerst uurtje wel wat te helpen, maar daarna begint de ellende weer! En dan weer op naar de volgende tandjes 😅