68 Reacties
4 jaar geleden
Twee tandjes zichtbaar op moederdag!! Hij is iets meer dan 7 maanden oud, en hij heeft er erg erg last van gehad..:( nu nog steeds maar minder gelukkig.. hebben jullie trouwens nog tips.? Ik weet nie of dentidox ofzo heegt geholpen bij me zoontje.. heb ook koude bijtring geprobeerd, maar alles alles ging in zn mond letterlijk alles zo zielig
4 jaar geleden
Reactie op AsliYasin
Twee tandjes zichtbaar op moederdag!! Hij is iets meer dan 7 maanden oud, e ...
Ik had t advies van cb boven de 37,5 een zetpil te geven ,dat heeft hier geholpen in combinatie met dentinox over morgen 8 maandjes 4 tandjes door en de volgende is al weer op komst
4 jaar geleden
8 maanden hier, nog geen tandje door. Onder zien We wel 2 bobbels/verdikking. Maar zet nog niet echt door.
Ik zelf had erg laat pas tandjes. Was ruim 13 maanden vertelde mijn moeder laatst.
4 jaar geleden
Hier rond de 4,5 maand de onderste 2 binnen 2 weken en nu is het een drama. Amper eten, slapen. Gisteren zelfs bij de HAP geweest en die vermoeden dat de volgende tandjes door komen. Nu de VSM Kind Chamodent druppels gehaald. Hopen dat het nu wat beter gaat. Ik herken mn dochter niet meer niks anders dan huilen en krijsen 😭😭
VRIEND
4 jaar geleden
Bij mijn zoontje van 8 maanden zijn er al 3 ondertandjes doogekomen afgelopen maand.
Nu komen er boven 2 tegelijk door, en hij heeft er zoveel last van, heel hangerig, maar hij vertikt het om te slapen waardoor hij oververmoeid is... Inclusief papa en mama 😅 Eten doet hij ook heel Slecht nu! En hij poept zoveel!
Het is zo zielig... Ik hoop dat ze snel door zijn!
Ik gebruik wel dentinox, lijkt het eerst uurtje wel wat te helpen, maar daarna begint de ellende weer!
En dan weer op naar de volgende tandjes 😅