68 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Kim 1985
Bij mijn zoontje van 8 maanden zijn er al 3 ondertandjes doogekomen afgelop ...
Heel erg herkenbaar mijn zoon dus ook waardoor hij slecht slaap heb paar keer zetpil gegeven dat helpt wel paar uurtjes en dan is hij weer wakker ik heb vsm kind tandgel dat helpt ook een kleinbeetje. En wat je zegt heel hangerig zekker vond ik het ook zielig hoop dat ze er snel doorheen komen🤗
4 jaar geleden
Reactie op semos
Ze zeggen dat de tandgel beter helpt dan de druppels weet natuurlijk niet o ...
Ik heb bewust de druppels gekozen, omdat ze die iets vaker mag hebben. En ze doet der mond dicht als ik mn vinger erin wil doen dus vandaar de druppels.
4 jaar geleden
Bij ons zoontje van bijna 8 maanden (10/10/19) 2 onder tandjes en 2 boven tandjes.
4 jaar geleden
Bij ons zoontje van bijna 9 maanden 13-9-2019 zien we eindelijk een tandje door komen, heeft even geduurd... Je kan goed merken dat hij meer moppert en hangerig is, is soms zo zielig als hij een pijn scheut krijgt uit het niets
4 jaar geleden
De twee ondertanden kwamen bij 7 maanden. Hij is nu 8 maanden en we vermoeden dat de twee bovenste voortanden doorkomen. Hij wil niet of nauwelijks aan de borst (4 minuten max en drinkt onrustig) drinkt nauwelijks uit de fles (moedermelk of flesvoeding geen verschil), jengelt en huilt bijna voortdurend, heeft eigenlijk niet geslapen vannacht... Hij heeft geen koorts. Maar wow, wat moeilijk om je kindje zo te zien. Hoe lang mag dit duren? Want hij eet en drinkt veel en veel minder, en heeft al last van verstopping. Is dit herkenbaar voor iemand, dit gedrag bij doorkomende bovenste voortanden? En hoe lang duurde het bij jullie?