68 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Kim 1985

Bij mijn zoontje van 8 maanden zijn er al 3 ondertandjes doogekomen afgelop ...
Heel erg herkenbaar mijn zoon dus ook waardoor hij slecht slaap heb paar keer zetpil gegeven dat helpt wel paar uurtjes en dan is hij weer wakker ik heb vsm kind tandgel dat helpt ook een kleinbeetje. En wat je zegt heel hangerig zekker vond ik het ook zielig hoop dat ze er snel doorheen komen🤗

4 jaar geleden

Reactie op SweetPanda

Hier rond de 4,5 maand de onderste 2 binnen 2 weken en nu is het een drama. ...
Ze zeggen dat de tandgel beter helpt dan de druppels weet natuurlijk niet of het echt klopt

4 jaar geleden

Hier nog geen tandjes te bespeuren (bijna 8 maand)

4 jaar geleden

Reactie op semos

Ze zeggen dat de tandgel beter helpt dan de druppels weet natuurlijk niet o ...
Ik heb bewust de druppels gekozen, omdat ze die iets vaker mag hebben. En ze doet der mond dicht als ik mn vinger erin wil doen dus vandaar de druppels.

4 jaar geleden

Hier 1 tandje tevoorschijn aan het komen! En ze heeft er echt last van! (7 maand)

4 jaar geleden

Twee ondertandjes bij 6,5 maanden ongeveer! 🐷

4 jaar geleden

Bijna 8 maand (10-10-19) en nu 4 ondertandjes

4 jaar geleden

Hier 8 maanden (04-10-'19) en heeft nog steeds geen tandjes. Je ziet wel 2 van die rijstkorreltjes onderin, dus het ziet er aan te komen.

4 jaar geleden

Bij ons zoontje van bijna 8 maanden (10/10/19) 2 onder tandjes en 2 boven tandjes.

4 jaar geleden

Reactie op Kim 1985

Bij mijn zoontje van 8 maanden zijn er al 3 ondertandjes doogekomen afgelop ...
Herkenbaar !

4 jaar geleden

Bij ons zoontje van bijna 9 maanden 13-9-2019 zien we eindelijk een tandje door komen, heeft even geduurd... Je kan goed merken dat hij meer moppert en hangerig is, is soms zo zielig als hij een pijn scheut krijgt uit het niets

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 8 maanden en heeft er ondertussen al 7. De eerste tandjes waren het pijnlijkste met doorkomen, de tandgel hielp toen wel goed.

4 jaar geleden

Reactie op FEDER

Mijn zoontje is 8 maanden en heeft er ondertussen al 7. De eerste tandjes w ...
Heb je een naam van die tandgel?

4 jaar geleden

Reactie op Ayerlikz

Heb je een naam van die tandgel?
VSM kind chamodent tandgel

4 jaar geleden

Met 4 maanden 2 onder tanden inmiddels al 7 tandjes. De nachten zijn nog steeds drama minimaal 3 tot 6 keer eruit.

4 jaar geleden

Toen jullie de bobbeltjes zagen onder het tandvlees, hoe lang duurde het voordat ze doorkwamen?

4 jaar geleden

7mnd en 3 week en het eerste tandje komt. Soms echt gillen.😢

4 jaar geleden

Reactie op fleur

Toen jullie de bobbeltjes zagen onder het tandvlees, hoe lang duurde het vo ...
Hier duurde het 1 week.

4 jaar geleden

Reactie op Stoetel

Hier nog niks, de contouren zijn wel al duidelijk zichtbaar maar er komt ni ...
Ze komen nu door, twee kleine puntjes! Dat heeft hier 2 maanden geduurd!

4 jaar geleden

De twee ondertanden kwamen bij 7 maanden. Hij is nu 8 maanden en we vermoeden dat de twee bovenste voortanden doorkomen. Hij wil niet of nauwelijks aan de borst (4 minuten max en drinkt onrustig) drinkt nauwelijks uit de fles (moedermelk of flesvoeding geen verschil), jengelt en huilt bijna voortdurend, heeft eigenlijk niet geslapen vannacht... Hij heeft geen koorts. Maar wow, wat moeilijk om je kindje zo te zien. Hoe lang mag dit duren? Want hij eet en drinkt veel en veel minder, en heeft al last van verstopping. Is dit herkenbaar voor iemand, dit gedrag bij doorkomende bovenste voortanden? En hoe lang duurde het bij jullie?