68 Reacties

4 jaar geleden

Rond zijn 6 maand begonnen de eerste erdoor te komen. Niet lang erna kwamen er dan 4 tegelijkertijd door. Was een heel moeilijke en pijnlijke periode. Hij is nu 10 maand en heeft 8 tandjes 😁

4 jaar geleden

Reactie op SvdBos

Bij mij zoontjes hielp deze.
Hoe werkt het? Wat moet je doen?

4 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje nu 2 keer mogen ophalen bij de opvang omdat hij ontroostbaar is omdat er 2 tandjes door kwamen. Arm kind. Nu heeft hij koorts, gezwollen tandvlees en stinkende poepluiers. Mag ook niet maar de opvang. Huilt veel. En wil weinig drinken. 😩

4 jaar geleden

Mijn dochtertje nu ook 10 maanden en nog helemaal niks. Het komt hopelijk vanzelf, ik begon me toch beetje zorgen te maken. Maar ze is niet de enige😊

4 jaar geleden

Reactie op Sammy Jones

Mijn dochtertje nu ook 10 maanden en nog helemaal niks. Het komt hopelijk v ...
Mijn zoontje is nu 10,5 maand oud en heeft ook nog helemaal niks. Van de ene kant hoop ik dat er snel iets komt, maar van de andere ook weer niet vanwege alle dingetjes die erbij horen, zoals slecht slapen enz😅

4 jaar geleden

Dochter is bijna 10 maanden en heeft al 4 tanden en komen er nog 2 aan 😵

4 jaar geleden

Onze is 10 maanden en heeft sinds een maand of zes 2 tanden onderin, maar al een aantal weken heeft hij last aan de bovenkant, duidelijk van doorkomende tanden, maar helaas nog niks zichtbaar. Dus het kan helaas echt wel lang duren voordat het echt doorbreekt.

4 jaar geleden

Bij mijn zoontje duurde het ongeveer 2 maanden van kwaaltjes naar tand