10 Reacties

3 jaar geleden

Als je zorgt dat er geen kleine onderdelen aan zitten dan kan dat zeker. Lekker laten spelen 😍

3 jaar geleden

Nee gewoon lekker mee laten spelen hier is onze meid ook 15 maanden en heeft 2 poppen ze vind het geweldig! Flesje geven eten geven een speentje in doen,ermee rijden in een poppenwagentje. Lekker kopen voor der😊

3 jaar geleden

Ik heb ook al play doh voor mijn kleine terwijl ze er nog niet de leeftijd voor heeft. Ik laat haar er alleen onder toezicht mee spelen. Net als verven en dat soort dingen. Kleine onderdelen houd ik voor de zekerheid weg als ze zelfstandig speelt.

3 jaar geleden

Ja volgens mij is het ook weer een indicatie wanneer ze er een rollenspel mee spelen. Maar als jouw kleine meid er nu al leuk mee speelt en je bent er gewoon bij; gewoon doen toch!!

3 jaar geleden

Onze dochter is ook super lief en verzorgend met knuffels. Wij geven haar knuffels die er als poppen uitzien. Ik vind zelf de oogjes en de kans dat ze iets lostrekt heel eng bij een pop. Zal ook een beetje afhankelijk zijn per kind. Onze dochter stopt nog veel in haar mond.

3 jaar geleden

Dat kan prima hoor . Mijn dochter van 3 jaar heeft deze pop ook en mijn zoon van 15 maanden loopt er ook vaak mee rond te sjouwen. Idd kleine onderdelen ff weghalen zoals armbandje en kettinkje en dan kan dr niks geks gebeuren

3 jaar geleden

Ik heb voor haar 1e verjaardag al een pop gekocht. Kleine dingetjes weggehaald, nooit alleen mee gelaten en het haar vaak geborsteld en in een staart gedaan...

3 jaar geleden

Mijn dochter van 15 maanden kreeg de baby born voor haar verjaardag van mijn zus. Ze is er dol op!

3 jaar geleden

Mijn dochter is 15 maanden en heeft een baby Born gekregen van mijn schoonouders. Ze kijkt er niet echt naar om 🤷🏼‍♀️ gelukkig is het een ‘simpele’ editie, maar ik wacht nog even voordat ik een duurdere en uitgebreide versie koop 😅. Maar als je dochter het super leuk vind, dan idd de kleine dingetjes weglaten. Dan is er geen enkel probleem!

3 jaar geleden

Onze dochter (15maanden) speelt geregeld met de poppen van haar grote zus. Dat gaat prima. Alleen de losse kleine onderdelen mag ze niet. Maar ze knuffelt er echt zo lief mee. Mooi om te zien