7 Reacties
3 jaar geleden
Ik zou me er nog niet te druk over maken hoor mijn ventje is thuis ook heel anders dan bij de Gastouder lijkt alsof hij thuis z’n maatjes mist en ik moet hem echt de heledag vermaken anders krijg ik er van langs met een flinke driftbui. Bij opa en oma krijgt onze man gewoon altijd zijn zin en daar ben ik het ook niet helemaal mee eens haha hij is daar wel veeeel rustiger dan bij ons thuis.... ja raad je de koekoek als ik altijd mijn zin krijg ben ik ook tevreden haha
3 jaar geleden
Onze dochter is precies zo! Alleen bij opa en oma is ze net als thuis. Maar bij de opvang is ze een heel stil meisje wat wij echt totaal niet herkennen. Vind dit ook erg lastig! Het ging net wat beter na een gesprek te hebben gehad met de opvang, maar toen kwam de lockdown 😞 ben er zo bang voor dat we weer opnieuw moeten beginnen als ze opvang weer open is..
3 jaar geleden
Hier net hetzelfde. Thuis is ze duidelijk aanwezig, super druk, vrolijk, speels, constant bezig,... en als ik de dingen van de opvang hoor is ze rustiger, heeft ze wel een eigen willetje maar is ze niet zo aanwezig en speels als thuis. Ook als we bij vrienden zijn heeft ze lang nodig om van mijn schoot af te komen. Enkel bij mijn ouders is ze hetzelfde als thuis. Volgens mij is ze verder ook gewoon wat verlegen en heeft ze een beetje tijd nodig om zich aan te passen.
3 jaar geleden
Nog even ter aanvulling.
Als je naar jezelf gaat kijken, is het dan ook niet zo? Is iedereen niet een beetje anders thuis dan bij vrienden? Of op het werk?