259 Reacties
vor 5 Jahren
Reactie op Johanna-24
Ik ben op de 19e bevallen thuis in een bevalbad. Was 18e uitgerekend. Mijn ...
Grappig. Bij ons precies andersom, de 18e uitgerekend en de 17e bevallen :)
vor 5 Jahren
Mijn vrouw was 10 oktober uitgerekend toen wel voor wee毛n maar verder niks en uiteindelijk 19 oktober bevallen van onze dochter Milla馃槏
vor 5 Jahren
10 oktober bevallen van prachtige zoon Logan. 馃挋 ingeleid, zeer heftige rugweeen, uiteindelijk ruggenprik... spoed voor de kleine dus met knip/scheur/vaccuumpomp eruit gekomen. Totaal 14 uur.
vor 5 Jahren
Op 17 oktober is onze mooie meid eline geboren. Ze woog 2784 en 48 centimeter. Heb er 5 uur en 31 minuten over gedaan. Dit is mijn eerste kindje.
Ondertussen is ze al iets meer dan 2 weken oud en ze doet het onwijs goed. Trotse mama 鉂わ笍鈾ワ笍
vor 5 Jahren
Reactie op Pastasaus
Ik 28 en ook niet, duurt lang he :(
Ja klopt, word nu wel een beetje ongeduldig haha. Wil zo graag dat hij komt
vor 5 Jahren
Reactie op Pastasaus
Heb je veel last al? Mijn buik is regelmatig knetterhard en begin me overal ...
Nee heb eigenlijk nergens last van. Gisteravond heel even harde buiken. Maar voor de rest echt helemaal niks :(
Daarom ook het gevoel dat het nog wel even gaat duren..
vor 5 Jahren
Reactie op Eliza
Hier ook de 28ste uitgerekend en ook nog steeds niks. Wachten duurt lang ha ...
Ik lig ondertussen al sinds 11u in het zhuis ... geplugged aan alle kanten maar na vanaf 02u al ondraaglijke rugweeen ben ik maar wat blij dat er sinds 12.30 een ruggenprik inzit! Wat een pijn.. nu voel ik wel de wee opwekkers er doorheen, maar als t goed is vanavond eindelijk ons kleintje ontmoeten!! 馃槏
vor 5 Jahren
Reactie op Pastasaus
Ik lig ondertussen al sinds 11u in het zhuis ... geplugged aan alle kanten ...
Ohh nu komt het wel heel dicht bij de allerlaatste loodjes! Vanwaar de ziekenhuis opname niks ernstigs?
Wij moeten donderdag voor een CTG&echo in het ziekenhuis zijn dan ben ik 41+3. Vandaag bij de verloskundige geweest maar helaas kon ze me niet strippen.
vor 5 Jahren
Reactie op Eliza
Ohh nu komt het wel heel dicht bij de allerlaatste loodjes! Vanwaar de ziek ...
Puur voor de ruggeprik, zo stond het al in het geboorteplan en helaas zoals ik al dacht met mn zwakke rug dus ook niet te vermijden. Moet wel zeggen dat ik hier echt als een prinsesje word behandeld met mijn man, wat een fijne mensen en fijne "service".
Jammer dat strippen niet kon! Maar geloof me, als het allemaal echt gaat beginnen denk je wel even, oei gister had ik nog rust 鈽猴笍
Succes alvast donderdag, hoop dat ze morgen al komt! 馃グ
vor 4 Jahren
Hallo allemaal, ik was 28 oktober uitgerekend maar onze stoere vent kwam eerder馃挋
26 september 2019 is Roy geboren...
Bevalling ging super snel.. om 9.30 braken mijn vliezen om 11 uur waren we in het ziekenhuis en om 11.26 lag Roy in mijn armen.. en nu genieten we alweer 3 maandjes lang van onze vent.. dus de geboorteclub maand oktober klopt helaas niet meer voor ons 馃檲