4 Reacties

één jaar geleden

Ik heb het er met mn zoontje over gehad. Eerlijk verteld wat ze gaan doen. Dat hij prikje krijgt het even pijn kan doen maar heel snel over is. Dat prikje ervoor zorgt dat hij niet ziek word. https://youtu.be/lG1-bCRyZrI Paar keer dit filmpje van joki en jet Naar de dokter gekeken samen.

één jaar geleden

Hier krijgen ze de vaccinatie met 3,5, dus wij hebben het al een tijdje achter de rug. Tja, het is niet leuk, het is een prik, maar meer dan dat ook niet. Hier was het snel vergeten en zoon heeft er verder ook geen last van gehad. Ik had het vantevoren wel even met hem besproken. Maar kort en er verder geen drama van gemaakt. Ook dingen als de ogentest even vantevoren uitgelegd.

één jaar geleden

Hoi! Hier ook een meisje van bijna 4. Ik heb het haar wel verteld. Niet meer woorden aan vuil gemaakt dan nodig was. Ze moest wel even huilen, maar was het daarna snel kwijt! Ze was trots dat ze het zo goed gedaan had! Daarna een klein cadeautje laten uitzoeken bij de Action omdat ze het zo knap gedaan had. Ging prima! Succes morgen!

één jaar geleden

Ik zou het wel vertellen en met haar knuffels het uitgebeeld. Ook gewoon dat knuffel even huilde en au had. Deed het super en merkte dat ondanks ze wist dat er iets vervelends ging komen, ze toch zin had in de afspraak. Zeker wel 10min gehuild erna maar mooie pleisters gaan kopen erna en klaar 🥰