7 Reacties

4 jaar geleden

Mijn meisje word morgen 1 sinds deze week doe ik sochtends een broodje met gewone melk en savonds nog haar papfles.

4 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt sinds 2 maanden ook maar 2 flessen. In de ochtend ben ik hem aan het afbouwen dus van 180ml naar 150ml gegaan plus een broodje en in de avond krijgt hij nog een papfles.

4 jaar geleden

Toevallig vandaag bij het cb geweest. Tegen mij zei ze ook dat ik naar max. 300 ml moet. Ook eventueel halfvolle melk, bijv. 100 ml ochtend 100 middag en 100 avond. Ik ga even kijken wat het beste past bij mijn kind. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wanneer je het geeft.

4 jaar geleden

Hoi Nikki, Mijn dochter wordt morgen 1 jaar en ik ben sinds 3 weken gestopt met de avondfles. Ik geef haar na het avond eten een yoghurtje en doe haar dan in bad en naar bed altijd rond 19.00 uur en ik moet zeggen dat dit goed gaat. In de ochtend krijgt ze alleen nog een pyjama papje dit vind ze nog zo lekker. Ik heb de avond fles eraf gehaald omdat ze in slaap moeten kunnen vallen zonder fles en vaak hoor je dat veel kinderen niet in slaap kunnen vallen zonder fles. Dus voor mij een bewuste keuze om de avondfles eraf te halen. Hoop dat je er wat aan heb.

4 jaar geleden

Mijn dochter is van 13 oktober, dus bijna 1. Wij zitten nu sinds een maand op 1 fles van 150ml in de avond om 19.00 uur, dit is dan gewone halfvolle melk. De ochtend fles van 07.00 uur hebben we sinds een maand vervangen door een snee brood met een bekertje halfvolle melk.

4 jaar geleden

Bij mij zei cb afgelopen week zo rond 300ml melk. Dus doe in de ochtend 150 en in de avond. Gewoon half volle melk. Maar merk dat hij in de avond vaak geen fles hoeft omdat hij vol zit van het avond eten. Dus doe soms in de ochtend wat extra 😉 en ga ook na het eten starten met een beetje kwark als toetje. Krijgt tie genoeg zuivel binnen. Mijn zoontje is trouwens bijna 1

4 jaar geleden

Mijn zoontje is over paar dagen 1 jaar maar drinkt nog wel 4 flesjes op behoefte kwa cc want drinkt niet zijn flesjes leeg alleen de avondpap drinkt hij wel 240 maar snacht nog wakker voor 2 flesje😰weet niet hoe ik dat moet afbouwen want hij gild en krijst heel erg waarvan na een flesje rustig word. Hij vind volle melk halfvolle melk niet lekker ik blijf het wel aanbieden maar meer dan een slokje krijgt hij niet binnen😀