13 Reacties
3 jaar geleden
Hier 1 tot 2 keer melk, verder wil ze alleen thee en water. De theesmaakjes wisselen we af.
3 jaar geleden
Wij geven onze dochter water thee sapjes van appelsientje ( appelsap, mangosap etc.) Soms limonade.
Ik ben wel van het uitproberen met wat ze lekker vindt. Als ik bijv. Een milkshake heb dan mag ze van mij ook proeven. Wel met mate.
Maar de basis op een dag blijft altijd thee en water. En tussendoor krijgt ze een sapje.😊😄
3 jaar geleden
Kamille thee voor het buikje, maar eigenlijk bijna alleen maar water naast moedermelk
3 jaar geleden
Zo te horen wissel je al goed af. Voor je mini is alles al een smaaksensatie
3 jaar geleden
Alle dieren drinken water, dus dat lijkt mij het gezondste en het meest logische. Naast moedermelk natuurlijk
3 jaar geleden
Hier 's ochtends en smiddags bij de boterham melk. En de rest van de dag meestal komkommerwater of diksap als ik geen komkommers meer heb.
3 jaar geleden
Hier eigenlijk melk en water, meer niet. Hij vindt beide heerlijk, dus ik zie niet in waarom ik iets anders zou geven en al helemaal niks zoets. Thee heb ik wel in huis, maar omdat hij water prima vindt en ik zelf nooit thee drink, vergeet ik dat vaak.
Heel af en toe krijgt hij iets van verse sinaasappelsap. Maar dat is vooral bij oma. Die is nog uit de tijd dat dat moest bij ons, van het consultatiebureau toen.
3 jaar geleden
Ons zoontje drinkt alleen maar water en (vruchten)thee en soms met wat melk.
Ik maak wel eens smoothie van verschillende soorten fruit en/of spinazie erdoor. Bijv. Smoothie banaan, mango en beetje yoghurt en beetje water.
3 jaar geleden
Hier krijgt onze zoon alleen (moeder)melk, water en groene thee. Verder niks anders. Ik wil liever niet dat hij went aan al dat zoete. Probeer dat zo lang mogelijk uit te stellen. 😉