13 Reacties

3 jaar geleden

Hier 1 tot 2 keer melk, verder wil ze alleen thee en water. De theesmaakjes wisselen we af.

3 jaar geleden

Wij geven onze dochter water thee sapjes van appelsientje ( appelsap, mangosap etc.) Soms limonade. Ik ben wel van het uitproberen met wat ze lekker vindt. Als ik bijv. Een milkshake heb dan mag ze van mij ook proeven. Wel met mate. Maar de basis op een dag blijft altijd thee en water. En tussendoor krijgt ze een sapje.😊😄

3 jaar geleden

Kamille thee voor het buikje, maar eigenlijk bijna alleen maar water naast moedermelk

3 jaar geleden

Zo te horen wissel je al goed af. Voor je mini is alles al een smaaksensatie

3 jaar geleden

Alle dieren drinken water, dus dat lijkt mij het gezondste en het meest logische. Naast moedermelk natuurlijk

3 jaar geleden

Hier krijgt ze gewone melk, rose vice, limonade zonder suiker, water, fristi en heel af en toe chocomel dat vind ze fantastisch!!moet af en toe best kunnen...drink je zelf ook niet dagelijks. Gewoon overal mee kennis laten maken natuurlijk wel koolzuurvrij 😀

3 jaar geleden

Hier 's ochtends en smiddags bij de boterham melk. En de rest van de dag meestal komkommerwater of diksap als ik geen komkommers meer heb.

3 jaar geleden

Hier eigenlijk melk en water, meer niet. Hij vindt beide heerlijk, dus ik zie niet in waarom ik iets anders zou geven en al helemaal niks zoets. Thee heb ik wel in huis, maar omdat hij water prima vindt en ik zelf nooit thee drink, vergeet ik dat vaak. Heel af en toe krijgt hij iets van verse sinaasappelsap. Maar dat is vooral bij oma. Die is nog uit de tijd dat dat moest bij ons, van het consultatiebureau toen.

3 jaar geleden

Smorgens en voor het slapen krijgt ze melk. Voorderest water of ongezoete kamille/venkel thee 😊 Wik zijn van mening hoe langer je hun van het zoete afhoudt hoe beter dat is voor later 🙈😁 Maar ieder zijn eigen opvoeding 👍

3 jaar geleden

Ons zoontje drinkt alleen maar water en (vruchten)thee en soms met wat melk. Ik maak wel eens smoothie van verschillende soorten fruit en/of spinazie erdoor. Bijv. Smoothie banaan, mango en beetje yoghurt en beetje water.

3 jaar geleden

Vanwege harde ontlasting geef ik mijn dochter pruimensap en verder water. Soms lauw warm water want dat vind ze lekker. Blijkbaar smaakt dat anders dan koud water uit de kraan.

3 jaar geleden

Hier krijgt onze zoon alleen (moeder)melk, water en groene thee. Verder niks anders. Ik wil liever niet dat hij went aan al dat zoete. Probeer dat zo lang mogelijk uit te stellen. 😉

3 jaar geleden

Ons mannetje drinkt eigenlijk alleen water en soms thee. Wel alleen thee zonder cafeïne. En bij oma een keer in de week een beker melk. Verder mist hij denk ik niks 😊 beter voor z'n tandjes en z'n lichaam