6 Reacties

4 jaar geleden

Hier heel herkenbaar... zoontje van 11 maanden doet dit al anderhalf maand. We proberen hem te sussen in zijn eigen bedje en gaan weg uit de kamer als hij indommelt. In het begin nam ik hem mee naar ons bed, maar dit was al zo'n gewoonte geworden dat hij niet meer in zijn eigen bed wou slapen 馃槖 Nu wordt hij nog maar 2x 's nachts wakker. Van zodra hij een kik geeft, geven we hem zo snel mogelijk zijn tutje en knuffel en dan slaapt hij verder.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Dit heeft mijn zoontje nu ook overdag als wij niet in de buurt zijn. Ook met het naar bed gaan, hij moet ons zien azo niet dan krijst hij alles bij elkaar馃槱

4 jaar geleden

Onze dochter heeft nu enkele dagen hetzelfde. In haar eigen kamertje blijft ze huilen en wordt ze steeds paniekerig wakker, maar bij ons in bed is ze weer z贸 blij dat ze niet wil slapen.

4 jaar geleden

Oh jeetje hier precies hetzelfde op dit moment 1 grote ellende in de avond wordt ze na 1 uur slapen al wakker. En dit gaat zo de hele nacht door. Ze is 11 maanden en dit is al zo een anderhalf week aan de gang.

VRIEND

4 jaar geleden

Oh jakkes allemaal herkenbare verhalen dus 鈽癸笍 hoe gaan jullie hiermee om? Ik ga er steeds heen, om de zoveel tijd, zing liedjes voor de deur, rommel in huis, maar het is af en toe niet te doen 馃槺

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Mijn zoon van 11 maanden sliep altijd goed geen problemen vanaf de geboorte en nu ineens... echt krijsen als ik de kamer af ga zowel overdag als avond. Ik heb echt geen idee waar ik het beste aan doe. Nu slaapt die dus overdag helemaal niet of een hazenslaapje in de auto... en als ik hem dan in bed wil leggen begint die gelijk te krijsen. Ook met de kinderwagen. Hij is zo moe echt zielig gewoon maar gaat overdag niet slapen en dan zul je denken die is moe... maar nee hoor avond krijg ik hem er ook niet meer in, dan leggen we hem even tussen ons in en inderdaad ook erg blij dan en op begeven moment valt die wel in slaap... en dan overleggen en dan slaapt die gelukkig wel door alleen hij slaapt pas tegen 22.00 en word ook alweer vroeg wakker. Hoop alleen niet dat die eraan gaat wennen dat die straks alleen maar tussen ons in kan slapen馃槾. Maarja, hij raakt zo overstuur 馃槩