8 Reacties

4 jaar geleden

Hier het zelfde mijn zoontje van 14 maanden wil ook niet alleen gelaten worden. Als hij fijn aan het spelen is en je gaat even iets in de keuken doen, en krijgt het in de gaten dat je er niet meer bent komt hij ook huilend naar je toe... Ben ook wel benieuwd of er misschien tips zijn

4 jaar geleden

Net 1 geworden en precies zoals jij het om schrijft is mijn dochter nu op het moment. Ook dat 05.30 wakker worden en dan niet terug in bed willen 🙄 Komt wel goed uit, want 6 uur moet ik er ook uit. Zal wel erbij horen 😊

4 jaar geleden

Wij hebben dat ook meegemaakt. 3 maanden geleden, ook huilen als we weg gingen. Dat duurde gelukkig niet zo heel lang. Maar nu sinds 2 weken pakt ze ons wel weer vast als we opstaan. Ze huilt gelukkig niet. Ik probeer echt alles te vertellen wat ik doe. 'Mama loopt even naar de keuken en mama komt zo weer trg' het lijkt haar wel op der gemak te brengen, het heeft wel tijd nodig. Met herhalen leren kinderen dingen te begrijpen.

4 jaar geleden

Bij is ons dat ook weer terug helaas sinds zijn operatie, nu bijna 14 maanden.. gillen als je wegloopt, naarmate het later word op de dag word het ook erger.. 🙈 het is een poosje weggeweest dus ga er vanuit dat dit ook weer even een periode is. Bij ons is het nu ook wel zo extreem dat meneer ook begin van de nacht wakker word en bij ons verder slaapt 🥱

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ze is nu bijna 13 maanden. Soms tijgert ze papa gewoon voorbij als ze mij ook opeens ziet. En ze slaapt niet als ik in de buurt ben. Dan gaat ze gewoon in bed zitten en praat ze tegen haar knuffel. Als het te lang duurt voordat ik kom, gaat ze huilen. Net of ze niets wilt missen.

3 jaar geleden

Oooh herkenbaar...zo vermoeiend 😅 als ik weg loop continu huilen..steeds in strijd of ik 'm dan moet oppakken of dit gedrag moet negeren...'s avonds komt hij ook steeds moeilijker in slaap..dan ligt hij rustig en ineens gaat hij weer zitten en hard huilen. Stopt niet totdat ik er weer naartoe ga...wat doen jullie? Groetjes

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Zoon speelt enkel zelfstandig als ik bij op zijn speeltapijt komt zitten. Hij wil alles gezien hebben, wil dat de ganse dagen met hem in onze armen lopen. Zeer vermoeiend! Hopelijk komt er een periode waarbij dit verleden tijd is.

3 jaar geleden

Reactie op mamavanSem23

Oooh herkenbaar...zo vermoeiend 😅 als ik weg loop continu huilen..steeds i ...
Heel herkenbaar en zekker vermoeind mij zoontje is 14 maanden en precies het zelfde komt heel moeilijk in slaap en als die eenmaal slaapt word hij omde 30 min wakkr als k bij hemlig dan valt het wel mee dan word hij niet zo vaak wakker🙂 maar wat je zegt het is heel lastig zo een situatie je kan niet effe weg ik kan niet eens effe naar de wc gaan gaos overstuur aan het huilen