9 Reacties
5 jaar geleden
Dit is wat ik heb gedaan in mn verlof:
-babykamer afmaken
- klusjes in huis (zoals muurtje verven etc)
- geboortekaartje uitzoeken
- heel veel boeken lezen
- nieuwe planten kopen (gezellig maken in huis)
- allemaal babygerelateerde zaken: vluchttas, boodschappen kraamperiode, to do lijst voor na de geboorte (aangifte, aanmeldingen overal etc), laatste aankopen
- spelletjes doen met partner
- uit eten met partner
- lunch met vrienden
- dingen die altijd al zijn blijven liggen oppakken; nieuwe pannen kopen, mail opschonen etc
- makkelijke recepten uitzoeken voor nu en straks als je weinig tijd hebt
- netflix en videoland
- legpuzzel
Inmiddels is mn huis zo goed als op orde. Wil nog een paar dingen doen maar hoeft niet en slaat de verveling toe haha.
5 jaar geleden
Hier ook verveeld... Alles is wel klaar! Ik wil van alles (vanaf de bank bedacht) maar krijg het niet voor elkaar of te weinig energie. Zoon van 2 loopt ook nog rond dus relaxt Netflix oid is er niet echt bij, behalve wanneer hij naar de opvang is. Pfff... De bekende laatste loodjes...!
5 jaar geleden
Hallo,
- Vlaggetjes (met naam) of geboortebord maken.
- mijn dochter van 3 is nu voor de laatste weken enigst kind, dus we zitten samen leuke uitstapjes te doen, zoals met de bus en trein weg/ koekjes te bakken/ naar het 'restaurant' gaan.
- ik voel mij alleen niet zo fit, dus voor mij is het wel echt kiezen war ik ga doen, waarbij bij mij de aandacht voor mijn dochter het belangrijkste is...
- ik wil nog naar de bios met mijn man.
- appeltaart maken (die ik deels ook weer uitdeel met mijn buren)
-
5 jaar geleden
Reactie op 1990Bianca
Hier ook verveeld... Alles is wel klaar! Ik wil van alles (vanaf de bank be ...
Heel herkenbaar...!
5 jaar geleden
Hier ook heel herkenbaar, ik heb nu bijna 5 weken verlof en begin me nu wel meer te vervelen dus ik lees mee om ideetjes op te doen.
5 jaar geleden
Ik heb een fotoboek gemaakt met alle foto's van wat ik in de 9 maanden hebben gedaan (fotoshoots, babyshower enz)
Geboortebord gemaakt.
Adressen opgeschreven voor de geboortekaartje.
Vluchttas enz klaargemaakt.