6 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje wordt ook ineens vroeger wakker. Rond half 8 a 08u00. Voorheen was dit half 9 a 9 uur. Nu mag ik daarom dan ook niet klagen maar merk dus wel verschil. En hij heeft moeite met in slaap vallen zelf in zijn eigen bed, voorheen geen probleem en ging altijd binnen enkele min zelf slapen. Hij is 18 maanden..

3 jaar geleden

Hoelaat breng je hem naar bed? Hoeveel slaapt hij overdag?

3 jaar geleden

Ah oké. 19.00 gaat hij stil naar bed en volgens mij rond 19.30 in slaap. Overdag vaak een dik uur. Soms iets meer maar geen lange slaper overdag

3 jaar geleden

Reactie op Chl

Ah oké. 19.00 gaat hij stil naar bed en volgens mij rond 19.30 in slaap. Ov ...
Mmm dacht misschien slaapt hij overdag nog veel maar dat is dus niet zo. En hij gaat ook niet heel vroeg naar bed... Dan durf ik het eigenlijk ook niet te zeggen ....

3 jaar geleden

Reactie op Veertje83

Mmm dacht misschien slaapt hij overdag nog veel maar dat is dus niet zo. En ...
Toch bedankt voor het mee denken. Misschien weer iets nieuws aan het ontwikkelen ofzo zat ik al te denken... zeg het maar..

3 jaar geleden

Joe, herkenning! Hier altijd 7:30 wakker, en nu sinds 1,5 week 6uur. En vanochtend zelfs 5uur.. help! Hahah dus ik heb geen tips, en ik hoop ook alleen maar dat dit niet een nieuw ritme is. Maar toch altijd zo fijn om te lezen dat er meerderen dit herkennen, zo denk ik altijd maar weer dat t dan een "fase" zou zijn 😂